• stief84

Helkroppstråden

telgebo skrev 2013-02-04 15:41:27 följande:
    Fan vad modiga ni är som vågar visa kroppen och ansikte. Jag gjorde det i en annan tråd, många tittade 1 skrev en elak kommentar och självförtroendet nerkört i botten nu så aldrig mer jag visar bild på mig själv.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek

Jag vet hur det känns. Är inte vad du kallar för sexobjekt direkt. Inte många som kommenterar mig heller men några har vart goa o de tackar jag för. Men försöker visa lite av mig sakta men säkert. Tycker inte du ska skämmas utan var bekväm med vem du är för det finns tusentals som finner just dig fin, sexig, vacket, söt etc. Det e vad jag tror.. kram
  • stief84
    telgebo skrev 2013-02-04 15:54:48 följande:
    Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt. Jäkla anonym as som skrev i min tråd,

Vill du prata så är jag idel öra för dig. Tycker inte om folk som mår dåligt över sig själva då jag har erfarenhet av det. Får jätte gärna skriva kram
  • stief84
    telgebo skrev 2013-02-04 16:16:13 följande:
    Skulle nog behöva det men det är nog ingen som orkar höra.

Jag orkar höra. Snarare vill höra. Känner igen mig själv så jag har absolut inget emot att försöka hjälpa till. Det skär i mig att höra andra känna som du. Jag finns här.
  • stief84
    EmSaH skrev 2013-02-04 17:21:38 följande:
    Stief, var inne och kollade dina bilder, jag tycker inte du har något att skämmas för Skaffa kabel nu. Haha

Vad gulligt av dig. Jag ska försöka visa mer o mer. Om jag känner mig stark nog.
  • stief84
    Anonym (fru) skrev 2013-02-06 14:18:02 följande:
    En ny tränad rumpa

Jätte fin
  • stief84

Tjusigt nanime. Jaha då har jag lagt till en ny bild i profilen för den intresserade. Inget underverk men det jag iaf och ett bidrag...

• stief84

Tack har många fler. Klart du vågar det e bara köra.

• stief84
    EmSaH skrev 2013-02-07 20:09:46 följande:
    Stief, nedvärdera inte dig själv. Du duger precis som du är. Vadå medelmåtta? Du är bra som du är! Så det så

Tack vad gullig du är. Nej jag tycker väl inte jag e hemsk men man e inte lika trimmad som mpnga önskar kanske. Hoppas du vart glad när jag fixa kabeln.8p
  • stief84
    Anonym (Vågat) skrev 2013-02-07 20:09:55 följande:

Förstår dig motiv e tufft. Nej vill du ha nordisk mytologi så gör det de är ju skitsnyggt ju. Och jag förstår vad du menar men det e nonsens och tycker någon det så har de inte riktigt alla hästar hemma. Vår mytologi innehåller så många fantastiska motiv och det är något vi får vara stolta över.
Svar på tråden Helkroppstråden