Helkroppstråden
Tack
Kände det var viktigt att få fram. I min krets är jag den enda som dreglar över vältränade män, visst kan vännerna liksom uppskatta det men de blir inte lika lyriska som mig, samma med mitt extra goda öga till smala/ slimmade män, alltså där kontrasten mellan breda axlar och midja är rätt stor osv. Nå skit samma de uppskattar inte alls samma saker rent utseendemässigt som jag gör, där jag liksom bara WOW så är de mer jaha han är säkert ehh trevlig typ eller nått
Så man gillar ju verkligen olika. Samma med kvinnokroppar, de kvinnor jag varit med har inte sett ut så som jag i mitt huvud inbillar mig att jag har som ideal haha, de har varit tvärtom, väldigt smala de också, små smala kvinnliga varelser, inget alls fel på det. Men det var inte alls så jag såg attraktionen till andra kvinnor i mitt huvud från start liksom.
Sen avgör ju attityden personen har så oerhört mycket i sista änden är det den som avgör helt för min del. Jag är inte intresserad av vackra lådor utan innehåll helt enkelt. Finns det inget djup så lär jag inte upprepa erfarenheten alls.
Jag gillar olika helt enkelt hahah
Jag kan "falla" för väldigt olika typer av utseenden, självklart finns det vissa attribut och typer som får mig att gå igång lite alldeles extra men i slutänden är det attityden hos objektet för min attraktion som avgör. Spelar ingen roll hur bildskön man är om det bara är yta utan innehåll. Och likadant är det på andra hållet. Har mer än en gång blivit toktänd på män dom inte alls varit "min typ" enkom på grund av hur de fört sig:)