• Linda2

Helkroppstråden

Jonte71 skrev 2014-11-12 22:13:34 följande:
    Det skulle jag vilja göra, skulle gilla om du också gillade att känna hur jag utforskade dig! Skulle vara härligt att utforska din lena hud. *ler*

Jag sa ju att du inte var trög, du har listat ut vart jag vill låta mina läppar besöka, utforska!

Så jag kommer drömma om att jag FÅR utforska dig!
    Jag vet ju inte om jag skulle gilla det efter som jag inte har provat det med dig.
    Jag vet vart ni killar bukar vilja utforska med munnen efter som jag har haft några killar.
    Drömde du om mig?
  • Linda2
    LostInTranslation skrev 2014-11-13 19:39:11 följande:
    Tack desamma snygging! Har minsann spanat in dig också.... Trevligt med lite nya "ansikten" här haha...
    LostInTranslation skrev 2014-11-13 19:44:21 följande:
    Mmm skön kropp!! Fina proportioner...Kyss
    Jag kan inte mera än att tacka tillbaka för dina fina komentarer om min kropp
    Anonym (Oops) skrev 2014-11-13 19:57:28 följande:
    Gokväll
    godkväll igenGlad

• Linda2
    Kalle3 skrev 2014-11-13 20:12:31 följande:
    God kväll!
    Fina tuttar Tungan ute
    Tack för din kommentar Glad
  • Linda2
    Jonte71 skrev 2014-11-13 21:11:47 följande:
    Japp, jag drömde om dig och hur härligt du var att ha nära samt hur smidig du var i dina rörelser!

Jag gillar att utforska vart tjejen/kvinnan reagerar på min beröring, med mina händer, kropp eller läppar! Gillar att känna hur hon reagerar.

Nej du vet inte men du får väll skicka PM om du vill testa om jag kan ge det du gillar!

Har du något tips på vad du njuter av?
    Det låter  trevligt att du drömde om mig.
    Jag vet vad dom flesta killar gillar men du kan ju skilja dig från mängden.
    Hade jag inte haft en kille så kanske jag hade sickat ett pm till dig  och berättat om hur jag vill ha det i sänghalmen.
    Jag äskar att bli slickad mellan benen   

• Linda2
    Underhill skrev 2014-11-14 07:11:13 följande:
    God morgon :)...fin byst!
    God eftermiddag. Tack så mycket
  • Linda2
    Jonte71 skrev 2014-11-13 22:17:16 följande:
    PM:a kan man göra ändå, trigga varandra att fantisera!

Jag vet inte om jag skiljer mig från andra män, har inte någon erfarenhet av män i sänghalmen då jag går igång på kvinnor!Tungan ute

Det jag vet att jag går igång på är känslan att ge en kvinna njutning så att hon kommer, lättare att känna av henne om jag slickar än om jag penetrerar henne för då njuter jag så mycket själv. Sex är bäst om båda njuter så ge och få är min melodi!
    Det kan man göra men jag har inte så stor lust att göra det just nu.
    Det tror jag att du inte har men jag har lite erfarenhet av killar och dom jag har varit med har alla gillat ungefär samma sak.
    Det är många killar som gillar att se en kvinna när hon njuter när man har sex.
    Båda ska njuta när man har sex  för annars kan man hoppa över att ha sex
  • Linda2
    Thespywholovedme skrev 2014-11-14 17:50:14 följande:
    Sjukt härlig!
    Kul att du gillade min bild
  • Linda2

Man får klämma på brösten själv då inte killen är hemma

• Linda2
    fredriko skrev 2014-11-14 21:54:59 följande:
    otroligt fina bröst!
    Linda2 skrev 2014-11-14 21:52:43 följande:

Man får klämma på brösten själv då inte killen är hemma

Och du va då inte sämre Flört
    Tack för dom kommentar. Jag har laddat upp bilder tidigare och om du vill se dom så klickar visa endast    
Svar på tråden Helkroppstråden