Helkroppstråden
Absolut! Finns gott om plats i sängen min ;)
Absolut! Finns gott om plats i sängen min ;)
Och jag vill bitas med dig ;)
Bjuder på en TGIF bild ;)
Hope you like it :)
Ni ska upp i landet för att hälsa på mig
[quote=74413682][quote-nick]Anonym (-) skrev 2014-11-28 19:59:49 följande:[/quote-nick][/quote]
O så dyker dessa mystiska läckra bröst upp igen, som jag väntat, avslöja dig kvinna. ;)
O så dyker dessa mystiska läckra bröst upp igen, som jag väntat, avslöja dig kvinna. ;)
Det är väldigt spännande indeed. Men om man säger snälla söta? ;)
Vill nog veta lite vem du är och ta det ifrån det.;)
Hehe låter väldigt lockande, stryk vanlig för du är nog mer än så.
Du kanske kan avslöja mer i ett mess om du vill? :$
God kväll på er allihopa :)
Men var är du då ;)
Hoppas ni alla haft en underbar lördag :)
Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.
För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.
Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.
Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)
Var rädd om er :)
Tack för de orden :)
Vem vet, jag kanske tar kontakt nån gång ;)
Fast jag är en "gammal" tant om du är född 84. Jag fyllde 36 år igår :)
Kram
Tack :) Förlåt för det där med presenten. Den kanske kommer ;)
Jo, så är det ju tyvärr. Att de smalare får mer uppmärksamhet. Smaken är ju som baken, delad och alla får ju självklart tycka som de vill. Men lite trist är det ju ändå. Det är därför jag inte vill lägga in fler bilder. Jag vill ju att det som visas här är sånt som tjejerna och killarna gillar :)
Tack för din ord :)
Kram
Du ser riktigt fin ut :)
Haha jag tror att alla mina vänner helt plötsligt började fnissa utan att veta varför :D Jag har aldrig tränat utan trivs bäst på soffan. Ostbågar har byggt denna kropp ;) Men tack! :D
Du vet verkligen hur du charmar en tjej... Pinsamt.