• Jonte71

Helkroppstråden

Fröken35 skrev 2014-11-09 15:51:30 följande:

Är det fars dag ska man fasiken erbjuda ett par stora bröst och en lapdance! 

Grattis alla sexiga Dilf:s där ute. Solig

DILF var något jag inte hört förut men jag gillar det! Får bara försöka klassa in i den klassen! Solig
  • Jonte71
    Fröken35 skrev 2014-11-09 16:16:04 följande:
    Älskar Dilf´s. Drömmer
    Och jag älskar kvinnor!!!!!
    Ser de ut som du och dessutom erbjuder ett par stora bröst och en lapdance. Brösten har jag sett och lapdancen fantiserar jag om! Skål

Får bara ta reda på om nak lassar in bland DILF, ingen som nämnt det men skulle vara trevlig!
  • Jonte71
    SegaMorsan skrev 2014-11-11 15:46:45 följande:

HJÄLP!! Vilken av dessa tre ska jag välja?? Beslutsångest delux! 0.o

Jag missade vad du ska använda bilden till men #1 gör dig bra även om jag gillar leendet du har på bild 2.
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-11 21:00:19 följande:
    Hon provar glasögon och vill ha kommenterer om vilka som ser bäst ut på henne
    Då är det #2, utan tvekan enligt min uppfattning!
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-11 21:40:10 följande:

Så ser min överkropp ut från framsidan.

WOW!
    Jag har tidigare kommenterat dina bilder och denna bilden visar att du är grym utan kläder också, fantasierna fortsätter!Tungan ute
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-12 17:48:08 följande:
    Det minns jag att du har gjort men du jag var utan kläder på en tidigare bild också.
    Kul att du gillar bilden
    Q Silver skrev 2014-11-12 00:07:53 följande:
    Du har riktigt fin kropp
    TackKram kram

Den bilden jag tänkte mest på var när du ligger med bara lite kläder i soffan.

KRAMAR
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-12 20:45:54 följande:
    Det är jag som är trög i huvudet för så långt tänkte inte jag
    Jag tror inte du är trög även om jag inte känner dig. Skulle gärna känna på dig i alla fall! Solig
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-12 21:08:44 följande:
    Jag är nog mest trög i huvudet för att jag var uppe för länge i går kväll och det var en jobbig dag på jobbet. är det nått speciellt ställe som du vill känna på? 
    Ja hela dig! Du har grym figur så den vill jag utforska med händerna, från nacken och håret ända ner till tårna. Sen skulle jag vilja känna efter med läpparna om lår och mage är så lena som de ser ut, ska jag vara ärlig finns det mer jag skulle känna med läpparna! Flört
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-12 22:00:31 följande:
    Aha så du vill utforska hela min kropp, jag har mycket len hud så du skulle nog inte bli besviken om du fick smeka min kropp.
    Jag kan lista ut  vad det är mer för ställen du vill besöka med dina läppar
    Det skulle jag vilja göra, skulle gilla om du också gillade att känna hur jag utforskade dig! Skulle vara härligt att utforska din lena hud. *ler*

Jag sa ju att du inte var trög, du har listat ut vart jag vill låta mina läppar besöka, utforska!

Så jag kommer drömma om att jag FÅR utforska dig!
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-13 19:38:05 följande:
    Jag vet ju inte om jag skulle gilla det efter som jag inte har provat det med dig.
    Jag vet vart ni killar bukar vilja utforska med munnen efter som jag har haft några killar.
    Drömde du om mig?
    Japp, jag drömde om dig och hur härligt du var att ha nära samt hur smidig du var i dina rörelser!

Jag gillar att utforska vart tjejen/kvinnan reagerar på min beröring, med mina händer, kropp eller läppar! Gillar att känna hur hon reagerar.

Nej du vet inte men du får väll skicka PM om du vill testa om jag kan ge det du gillar!

Har du något tips på vad du njuter av?
Svar på tråden Helkroppstråden