Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:22:48 följande:
    Mmm den där såpan verkar aldrig ta slut. LEON var ju inte heller så nöjd kommer jag ihåg.... Drömmer.
    Karibien ja....... dit ska jag bara åka någon dag........ ligga i strandkanten, omslingrad av en heting och känna vågorna smeka min kropp SoligSkål
    Det borde du verkligen göra! Tror det finns en plats reserverad till dig därnere redan. Verkar nästan som att de där Mango Shotsen han blivit besatt av är något slags substitut för något annat han törstat efter väldigt lång tid.
    Movit skrev 2014-01-02 14:25:47 följande:
    Jaha....nu förstår jag varför alla jag dejtat flyttat till Karibien den senaste tiden....ja då ökar konkurrensen här....vi får väl vara tre män per kvinna snart...
    Väldigt lugnt här också. Fetingen Neol ovanför verkar lite suicidal nuförtiden... Springet i trapphuset har upphört helt.

PPP>> Klart jag skall hälsa. Skickar flaskpost med jämna mellanrum!
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:43:53 följande:
    Det är för att Neol springer i nån annans trapphus. Och försöker komma in i nån annans bakdörr.... Skrikandes
    Jaså, på det viset. Låter som välbehövlig motion för honom...Tyst
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:52:02 följande:

Ja. Jag är väldigt bra på djup. Kan lära dig min vän, du får kursen gratis. Annars gav jag bort den till några av mina killkompisars fruar i julklapp. Ingen ringde och tackade! Jävla typer.....
    Och jag som bara vill sprida lite kunskap om hur man fångar det vackra i vardagen!
    Jag tyckte det var en väldigt bra kurs i alla fall! Om någon frågar efter referenser kan du hänvisa till mig. Det djup vi skapade tillsammans har hjälpt mig att uppskatta fotokonsten på ett helt nytt sätt....
  • LostInTranslation
    JoJs mamma skrev 2014-01-02 14:56:35 följande:
    Men mjao! Lika läcker som förut...
    Tack för det goding...
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 14:57:24 följande:

Tack både till dig och Noel...
    Kyss
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:00:15 följande:

Skönt att nån gillade den iaf! Och frugan då? Tyckte hon att det gav något?
    Hon vill inte göra annat än att greja med kameran nuförtiden.

• LostInTranslation
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-24 17:08:00 följande:
    Mycket vackert!
    Tack snygging! Roligt att se att du lever. Du är en toppentjej Kyss....
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-24 17:10:19 följande:
    Snygga du..
    Mmmm puss på dig Dockan!! Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-24 17:20:26 följande:
    Höga poäng för val av kalsonger! Men det ser innehållet ut att vara väl värd. Grrr! 
    Mmmm tack Jane! Men som du säger, det är ju innehållet som räknas...
    fialotta85 skrev 2014-01-24 17:20:59 följande:
    Lika het som man kom ihåg dig ja

Tack detsamma Fia! Jag har sneglat på dig... Hoppas du haft en äventyrlig start på året. Flört
  • LostInTranslation

Lite småsegt verkar det ha blivit här det sista. Det måste jag ändå säga.... Kan iofs vara skönt att slipa trängas med massa folk i bara kalsongerna.....

• LostInTranslation
    fialotta85 skrev 2014-01-24 17:42:29 följande:
    Hoppas du gillade sneglingarna ;)

Ja, vem vet, vem vet...
    Såklart... Vem vet tolkar jag som ett positivt svar...
Svar på tråden Helkroppstråden