Inlägg från: Anonym (Första) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första)

Helkroppstråden

SoFoMan skrev 2015-03-16 15:18:00 följande:

Eftersom jag är en Man som både älskar tunna nylonstrumpbyxor (du har givetvis ingenting under?) och bröst, så bjuder du mig nu på en sanslöst skön bild? Stort tack för den, och välkommen att höra av dig. Tror vi har en del gemensamt...

Den här bilden fanns det inget annat än bröst under! Flört 
    Tack för fin komplimang! Det värmer. Solig
    Aros02 skrev 2015-03-16 15:21:02 följande:
    Sexigt, färgglatt och inovativt! Härliga former och ett extra plus för putande bröstvårtor!!
    Haha, tack! Jag försökte dölja dom med dubbla lager, men linslusar som dom är... Flört
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 15:40:20 följande:
    Ursäkta mig, jag ska bara torka upp pölen här under mig som uppstod när hakan ramla ner på golvet.. Jag gillar din finurlighet! ;)
    Hahaha! Dina ord både ger mig ett leende o värmer oerhört! Det behövdes, tack! Solig
    Wally skrev 2015-03-16 16:03:01 följande:
    Ha tror inte jag passar lika bra i rosa nylon, så passar på sån bild...
    Jag är glad att du valde den bilden istället! Flört Eller, eftersom jag har lite koll på vem du är hade du säkert kunna komma på något bra med nylon också! Tungan ute

• Anonym (Första)
    Wally skrev 2015-03-16 16:46:40 följande:

Hmm koll här el vem jag är "hemma"??

Haha, brukar du gå i nylon hemma? Tungan ute 
    Tänkte eftersom du ställde den frågan!
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 17:10:43 följande:

Glad att jag kunde få dig att känna så ;)

Kyss
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 18:19:03 följande:

[quote=75018025][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:05:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Om du har en man där hemma så kan jag sätta en peng på att han skulle uppskatta det ;)

Mina nylon? Tungan ute
    killen skrev 2015-03-16 18:31:57 följande:
    Riktigt fin :) har du vart med förr ? ;)

Puss O kram
    Tack! Ja det kanske kan hända?! Längesen... Flört

• Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 18:48:52 följande:

[quote=75018198][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 18:44:56 följande:[/quote-nick]Mina nylon? 

Ja hela grejen ;) Jag hade uppskattat om det såg ut sådär när jag kom hem iaf..

Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! Cool
    killen skrev 2015-03-16 18:55:10 följande:
    Välkommen hit igen :) alltid kul med återvändare även om de va längesen. Hoppas på få se mer av dig framöver :)
    Nja, det kommer nog inte komma så mycket mer inte just nu i alla fall. Flört Fick låna ett konto bara för att lägga in en bild då det inte har hänt så mycket på ett tag! Tungan ute Tycker att det vore tråkigt om tråden dör ut. Obestämd 
    Vid mycket otur kanske jag nästa gång lägger ut den osminkade sanningen... Cool
  • Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-16 19:20:30 följande:

[quote=75018317][quote-nick]Anonym (Första) skrev 2015-03-16 19:08:55 följande:[/quote-nick]Haha, jag tror man ledsnar efter ett tag?! 

Hehe, men då tar man ju självklart bort nylonen! ;)

Hahaha, sant! Flört 
    killen skrev 2015-03-16 19:32:54 följande:
    Då har vi inte otur utan Jakpot ;) snäll kompis du har som lånar ut konto. Tacka kompisen från mig. Får se om kanske kan ta nån bild ikväll o lägga upp som tack. Men vackra kvinnor behövs här :) puss o kram
    Ja, han är snäll min sambo... Sen att han inte visste om det förrens det var försent är en annan femma! CoolSkrattande

• Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-16 19:55:30 följande:
    Haha hoppas du inte straffas för hårt bara :p

Jag vet ju hur man straffar folk :p
    Även om jag troligen är bäst på straff, så får vi kanske hoppas att han inte upptäcker att jag sitter på hans FB ikväll! Flört
    Pillare skrev 2015-03-16 19:56:30 följande:
    Hallå igen.
    God kväll! Glad

• Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-16 20:22:57 följande:
    Okej du e bäst på straff för du vidareutveckla mitt straff :p. :) Va du blitt olydig på senare dar :p
    Kyss o jag gjorde det bra! Flört

Näej, jag är en snäll flicka nu för tiden. Har ju tom tagit bort min FL profil! Tungan ute
    Men det känns som det börjar bli dax för en ny tror jag! Oskyldig
  • Anonym (Första)

Nu blir jag tydligen av med datorn. Obestämd Men tack för att ni hjälpte mig fördriva kvällen lite! Kyss

Puss o Kram till nästa gång. {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Första)

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! Obestämd

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

Svar på tråden Helkroppstråden