Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

Helkroppstråden

mrme skrev 2016-03-15 22:31:17 följande:
    väldigt fin bild   med ett väldigt trevligt innehåll :)
    Tack desamma! Inser att jag blivit FÖR bra på att ta bort bild bilder-haha-inte meningen :). Lägger upp igen! Godnatt .
  • Anonym (Sanna)
    straight arrow skrev 2016-03-16 08:13:08 följande:

God morgon!

indigo85 skrev 2016-03-16 08:24:40 följande:

Godmorgon gänget. 

Gäsp... 

Neol skrev 2016-03-16 08:42:01 följande:

Godmorgon förresten...

Åh, vilken härlig triss i män! Hade jag varit yngre hade samtliga fått hänga som posters på väggen i mitt rum. Nu skulle det förmodligen anses som lite udda . Njuter här istället!
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 08:37:42 följande:

Haha, den här gången plockade du bort bilden precis framför ögonen på mig. Men nu sitter den på näthinnan i alla fall. Du är en mycket snygg och sexig dam precis som min livliga fantasi hade börjat föreställa sig. Tur för dig att du inte gjorde mig besviken . Så du är ljusskygg. Det låter väldigt spännande....

Haha-där var du snabb! Tack söta du. Nu när jag till fullo behärskar "plockabort" tekniken kanske jag lägger upp annat än testbilder .
  • Anonym (Sanna)
    Meatballsurgery skrev 2016-03-15 23:08:25 följande:

Yum vilken kropp du har <3 

Tack-trevligt att du tycker det!
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 10:20:53 följande:
    Haha-plockar du bort bilder nu? Du har väl inte gått och blivit pryd? Lite kul...
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 12:39:04 följande:

Hann du inte se den Sanna?? Ohh stackars dig... Det är en jobbig känsla det där. Tror dessutom att det kan ha varit min bästa bild någonsin. Alltså sexigaste. En sån som du vet sänder såna där varma strålar genom kroppen som börjar någon stans vid brösten och letar sig neråt och liksom virvlar till mellan låren....

Det kanske ändå var bra. Tror det är många som är beroende av att du är fokuserad såhär mitt under arbetsdagen.... 

Jo, jag hann se...

Jag är ledig idag. Tränat och nyduschad...
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 12:58:26 följande:

Så trevligt!! Då kände du igen känslan som jag beskrev då....  Det är så man skulle vilja bjuda dig på kaffe i solen

Känslan är väldigt bekant! Men bild måste kopplas ihop med upplevelse-annars händer det inget. Kroppsminnet behöver ha lagrat känslan någonstans -av doft, känsla, röst, händer, smak, kropp.

Hade vi druckit kaffe, hade du vetat att jag har rött på mig idag. Väldigt sällan det händer .
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 13:11:05 följande:
    Känns bra att du förstår det där med att ge och ta!
  • Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 13:16:15 följande:

Haha....jaså så det är något som saknas för att bilderna skall nå sin fulla potential menar du...

Har rött någon speciell innebörd för dig??

Tror du platsar in i Seniorklubben för övrigt.... www.familjeliv.se/forum/group/123811

Var det där första ett erbjudande....menar du?

Rött är lite slampigt....gränsen är hårfin. Samtidigt som slampigt är väldigt kul. Ibland! Mest vitt och svart. Men vårkänslorna till ära, så blev det rött idag (lång utläggning om ngt helt oviktigt....haha)

Nu tänker jag sol och kaffe på uteplatsen-med eller utan dig .
  • Anonym (Sanna)

Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....

• Anonym (Sanna)
    Neol skrev 2016-03-16 13:37:54 följande:

Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra. 

Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut ...Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.

Ja, hur skulle det se ut. För allt du vet, så kan jag vara en liten, finnig fjortis som hittat mammas bilder i datorn. Till exempel .

Jag ska fundera på alla dina...hmm...erbjudanden här. Även om klubbens stadgar (om det nu finns några) känns aningen luddiga. Och fint av dig att vilja höja min upplevelse av dina bilder. Verkligen generöst!
  • Anonym (Sanna)

God förmiddag alla vackra! Vilka underbara bidrag det senaste!! Tack :).

• Anonym (Sanna)
    Mattias39 skrev 2016-03-18 11:07:42 följande:

Shit...Sanna, du är ju hur fin som helst!!!

ÄNTLIGEN hann jag med att se ngt av dina bidrag...

Smastor skrev 2016-03-18 11:11:14 följande:

Ja här får man vara som en hök för att inte missa något :p men det var det värt! Väldigt fin får jag ju säga!

Haha-ja, jag får öka exponeringstiden efter hand . Tack för fina komplimanger från två vackra och heta män!
  • Anonym (Sanna)
    killen skrev 2016-03-18 11:38:44 följande:

God förmiddag du är vacker du med :)

Tack!!!
  • Anonym (Sanna)
    Once again skrev 2016-03-18 11:51:32 följande:

Oj så vackert, Sanna! Som balsam för ögonen.

Tack! Ja balsam borde ju svida mindre än schampo iaf .
  • Anonym (Sanna)
    straight arrow skrev 2016-03-18 11:47:14 följande:

Väldigt vackert!! Den bilden gillar jag...

Vad roligt-tack! Somliga började ju helgen redan igår....och efter sovmorgon så kunde jag inte motstå ljuset som föll in. Enkelt sätt att fixa magrutor är det också!
  • Anonym (Sanna)
    straight arrow skrev 2016-03-18 12:45:43 följande:

Hade ni en bra lunch?

Hmm....vad gjorde du på din lunch...? Du förgyllde min iaf!
  • Anonym (Sanna)
    Underhill skrev 2016-03-18 13:12:26 följande:

God middag :)...fin kropp!

Med ljus och skuggor kan man lura vem som helst .
  • Anonym (Sanna)
    Trollare skrev 2016-03-18 14:07:16 följande:

Ja va säger man helt jäkla underbar. :)

Håller med! En underbar ledig dag med sol, sol, sol! Det var det du menade väl...?
Svar på tråden Helkroppstråden