Helkroppstråden

God morgon!
Godmorgon gänget.
Gäsp...
Godmorgon förresten...
Haha, den här gången plockade du bort bilden precis framför ögonen på mig. Men nu sitter den på näthinnan i alla fall. Du är en mycket snygg och sexig dam precis som min livliga fantasi hade börjat föreställa sig. Tur för dig att du inte gjorde mig besviken . Så du är ljusskygg. Det låter väldigt spännande....
Yum vilken kropp du har <3
Hann du inte se den Sanna?? Ohh stackars dig... Det är en jobbig känsla det där. Tror dessutom att det kan ha varit min bästa bild någonsin. Alltså sexigaste. En sån som du vet sänder såna där varma strålar genom kroppen som börjar någon stans vid brösten och letar sig neråt och liksom virvlar till mellan låren....
Det kanske ändå var bra. Tror det är många som är beroende av att du är fokuserad såhär mitt under arbetsdagen....
Så trevligt!! Då kände du igen känslan som jag beskrev då.... Det är så man skulle vilja bjuda dig på kaffe i solen
Haha....jaså så det är något som saknas för att bilderna skall nå sin fulla potential menar du...
Har rött någon speciell innebörd för dig??
Tror du platsar in i Seniorklubben för övrigt.... www.familjeliv.se/forum/group/123811
Vad händer i den där klubben då, för övrigt? Senior....vet inte om jag ska känna mig lite förolämpad här....
Aha så du tycker rött är slampigt. Jag tycker nog bäst om svart och det ger mig mer slampiga vibbar på ett bra sätt än rött. Även om svart också är väldigt elegant. Men den kombinationen elegans och slampighet är mycket bra.
Du kan ta det som ett erbjudande om ett erbjudande haha.... Nej men jag känner ju inte ens dig Sanna....hur skulle det se ut ...Vad som händer i klubben är oklart. Men allt som händer där stannar där. Insåg precis att det stått ordförande i seniorklubben i som fotnot i mina meddelanden utan att klubben existerat. Gillar inte falsk marknadsföring, så nu stämmer det även om klubben visserligen saknar sin första medlem. Men jag tror att det kommer vara en väldigt liten, exklusiv och intim klubb. Om den någonsin får medelmmar är oklart...antagningskraven är skyhöga.
God förmiddag alla vackra! Vilka underbara bidrag det senaste!! Tack :).
Shit...Sanna, du är ju hur fin som helst!!!
ÄNTLIGEN hann jag med att se ngt av dina bidrag...
Ja här får man vara som en hök för att inte missa något :p men det var det värt! Väldigt fin får jag ju säga!
God förmiddag du är vacker du med :)
Oj så vackert, Sanna! Som balsam för ögonen.
Väldigt vackert!! Den bilden gillar jag...
Hade ni en bra lunch?
God middag :)...fin kropp!
Ja va säger man helt jäkla underbar. :)