-
Aha... Jag som inte läste ordentligt!! Då är vi två som gottat oss med träning idag...!Borka skrev 2015-12-05 17:28:57 följande:Nee, efter gymmet, efter bastun!Borka rövar bort dina fötter
-
Vi har ju alla hört om katt å råtta lek... Men här är det ju fråga om katt å mus lek... Vad det nu innebär... Gott smakade den (lussekatten då alltså)...
-
Haha! Du gav mig dagens skratt!!
Tack fina du!!
kattpappan skrev 2015-12-05 19:56:34 följande:Jag hoppas att du träffar en fin och härlig man som bjuder på "pippakakor"
Trevlig kväll till dig
-
Oj oj oj...
Vilka bilder du bjuder på... Härligt att se en annan kvinna njuta! Det gör man inte varje dag precis!! Kör hårt!
Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 13:38:37 följande:TheFourthHorseman: Allt kan hända ...
-
Få var det dags för det årliga julbordet... Så klar måste jag ha lite julkänslan, lite tomtenissa ska man väl vara?! Eller bad säger ni?
-
Jag!Gastkramaren skrev 2015-12-07 15:53:29 följande:
Någon mer än jag som uppskattar lyxen av att duscha varje morgon?
(Då är strax den här måndagen över.. Puh!)
-
Dagens träning klar för ett tag sedan..
-
Tror du mig om jag säger att jag vägde över 100 kg för 6,5 år sedan?kattpappan skrev 2015-12-07 21:23:24 följande:Du är superduktig och ser ut att vara vältränad.
Har du alltid tränat? -
Tack för komplimangerna... Egentligen har jag mer eller mindre varit en träningstjej hela livet... Men efter två graviditeter å mer eller minsta fast i ett dåligt äktenskap så talade vikten sitt tydliga språk... Idag mår jag bra igen! Har gått ner över 40 kg å har svårt att komma ihåg hur livet var då... Nu leker livet saknar bara någon att dela det med...kattpappan skrev 2015-12-07 21:31:37 följande:Visst gör jag det
Jädrans vad bra för din hälsa att du minskat i vikt.
Själv så tänker jag träna mer för att få ner medicineringen av mitt höga blodtryck innan jag fyller 50 nästa år.
Du är snygg och duktig.
Kram
Kämpa på med vikten livet blir lättare när kroppen mår bra! -
Det viktigaste är ju inte en bild att visa upp, det är ju att kroppen fick röra på sig å att du fick må extra bra en stund.Noname00 skrev 2015-12-07 21:56:57 följande:
Dagen träning också avklarad har tyvärr inga bilder att visa :)