HäckHäxan skrev 2015-03-20 23:31:32 följande:
Haha tänk som det kan gå. Jag ägde en sån där dusch en gång också i ca 6 timmar. 6 mycket arga timmar. Dels för att sambon överhuvudtaget köpt den utan att säga ett ord. Han nämnde det någon gång och ja sa sorry det är kört en sån får inte plats. Men dåren beställde en ändå. Vips en dag kom en lastbil till gårdsplan och kastade av den och bad om en signatur och sambon var inte hemma. Tror fan jag skrek rakt ut i örat på honom när han väl svarade i telefonen och på allvar frågade om han var lågt begåvad eller bara jävligt duktig på att spela. En kompis köpte den innan dagen var slut inte alls en förlustaffär nää då *suck*
Hade egentligen älskat en sådan. Saknar badkar som fan. Så jävla bra med en kvart o värmen då och då, min nackskada uppskattar det enormt.
Irriterande när vädret inte kan bestämma sig.
Nu har jag gjort ett par tunnbrödsrullar med tomat och mozzarellasallad i och smulad bacon och kokt ägg. Skall inte liggläge i min säng och kolla serie. Duschen har jag inte lyckats ta mig in i haha fastnade i det där fotbadet med massage, bytte vatten ett gäng gånget och sen blev jag vrålhungrig
Tycker nödighetsposen borde ge extra poäng

Haha, jag blev introducerad till min på ett mycket bättre sätt tror jag!

Jag muttrade när han var o hämtade den (för min garderob försvann iom det...)

men samma dag som det var klart hade min käre sambo tappat upp ett bad till mig, släckt ner o tänt en massa levande ljus, så när jag kom från jobbet kom han ut med ett glas iskallt bubbel, klädde av mig o i princip satte ner mig i badet!

Där stannade jag i över en timme!

o dessutom kom han o fyllde på mitt glas med jämna mellanrum?!

Har aldrig hänt före eller efter...

Han ville verkligen ha den där j*kla duschen! Hahaha, men ja jag blev frälst jag med!
Ja men det lät ju inte ett dugg gott!

Missade ju middagen igår för jag jobbade kväll.
Okej en halv extrapoäng kan du få för posen... Men bara en halv!