Inlägg från: Anonym (Quexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quexet)

Helkroppstråden

killen skrev 2015-03-20 23:45:49 följande:
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 23:23:46 följande:

Tack så mycket vackra du!  Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig!  Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! 

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! 

Kvinnorna tog hand om kvällen med besked. Så ursnygga ni e bägge två :)

quexet jag tackar vinet igen :)
  • Anonym (Quexet)

Tack så mycket vackra du!  Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig!  Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! 

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! 

Det är rötjutet o byzan! Tungan ute
  • Anonym (Quexet)

Byz - En dröm..

Enda bilden jag hade som skulle kunna passa är denna?! (Självgod som man är när man druckit ett glas för mycket)

Så tema nästa vecka, musik? Kyss

• Anonym (Quexet)
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 23:31:32 följande:
    Haha tänk som det kan gå. Jag ägde en sån där dusch en gång också i ca 6 timmar. 6 mycket arga timmar. Dels för att sambon överhuvudtaget köpt den utan att säga ett ord. Han nämnde det någon gång och ja sa sorry det är kört en sån får inte plats. Men dåren beställde en ändå. Vips en dag kom en lastbil till gårdsplan och kastade av den och bad om en signatur och sambon var inte hemma. Tror fan jag skrek rakt ut i örat på honom när han väl svarade i telefonen och på allvar frågade om han var lågt begåvad eller bara jävligt duktig på att spela. En kompis köpte den innan dagen var slut inte alls en förlustaffär nää då *suck*

Hade egentligen älskat en sådan. Saknar badkar som fan. Så jävla bra med en kvart o värmen då och då, min nackskada uppskattar det enormt.

Irriterande när vädret inte kan bestämma sig.

Nu har jag gjort ett par tunnbrödsrullar med tomat och mozzarellasallad i och smulad bacon och kokt ägg. Skall inte liggläge i min säng och kolla serie. Duschen har jag inte lyckats ta mig in i haha fastnade i det där fotbadet med massage, bytte vatten ett gäng gånget och sen blev jag vrålhungrig

Tycker nödighetsposen borde ge extra poäng
    Haha, jag blev introducerad till min på ett mycket bättre sätt tror jag! Flört
    Jag muttrade när han var o hämtade den (för min garderob försvann iom det...) men samma dag som det var klart hade min käre sambo tappat upp ett bad till mig, släckt ner o tänt en massa levande ljus, så när jag kom från jobbet kom han ut med ett glas iskallt bubbel, klädde av mig o i princip satte ner mig i badet! Flört Där stannade jag i över en timme! Skrattande o dessutom kom han o fyllde på mitt glas med jämna mellanrum?! Oskyldig Har aldrig hänt före eller efter... Drömmer Han ville verkligen ha den där j*kla duschen! Hahaha, men ja jag blev frälst jag med! 

Ja men det lät ju inte ett dugg gott! Förvånad Missade ju middagen igår för jag jobbade kväll. Obestämd 

Okej en halv extrapoäng kan du få för posen... Men bara en halv! Tungan ute
  • Anonym (Quexet)
    retsiger skrev 2015-03-21 00:45:32 följande:
    Oj vad jag är sugen på att äta Quex helt plötsligt! Fina,fina kvinna! Mmmmm.
    Haha, tack snälla du! Solig
    WarPigs skrev 2015-03-21 01:00:56 följande:

Vilken underbart vacker kvinna!

Då får man säga skål då för det blev några här med. Synd att man missade din ansiktsbild. Snyft.

Den kanske kommer igen? Vem vet! Glad Blir nog ett glas rose ikväll kan jag tänka mig, får se när jag kommer hem från jobbet. Flört
    killen skrev 2015-03-21 05:59:54 följande:
    Tema musik låter bra. :)

Risken e väl att man åker på straff bara :p
    Haha, vad ska du hitta på för sattyg då? Straff när det är tema musik?! Tungan ute

• Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-21 06:55:24 följande:
    Man vill ju inte du ska få för dig o nynna på fel låtar :p
    Hahaha, nej det är ju sant! Du får helt enkelt välja med omsorg! Skrattande
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-21 08:51:33 följande:
    Önskemål på genre? :)
    Nej, överraska mig! Flört
  • Anonym (Quexet)
    WarPigs skrev 2015-03-21 14:56:12 följande:
    Det hoppas jag verkligen det gör, är ju fruktansvärt nyfiken, annars får du inboxa bilden.

Jasså ikväll igen?;) har lite öl kvar med men dock lite ont i huvudet.
    Haha, tror jag har skrivit det förr, "can't blame a guy for trying..."
    Har jobbat hela dagen så är helt slut nu, men ett glas rose är upphällt! Flört
    Skål
    Anonym (Lillamy) skrev 2015-03-21 15:42:45 följande:

Hejhej ????

Hej fina du! Glad
    Beverly Marsh skrev 2015-03-21 16:57:05 följande:
    Tack! Solig
    Tack så mycket vackra du! Solig Hade jag haft en tiondel av din inre skönhet hade jag varit lycklig! Solig Hade jag haft hälften av din yttre skönhet hade jag haft det lite lättare i livet smile2.gif

Men eftersom du bjuder på face får väl jag också göra det! Kyss

Kan hända att jag druckit rödvin vid tillfället?! Flört
    Åh du är så gullig! Och härligt att se din fejja också Flört Ögonen kände jag igen från ögontemat GladTack snälla du Glad
    Tack killen! {#emotions_dlg.flower}

Oj, imponerad av att du kände igen dom! Tyst

• Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-21 17:02:58 följande:

Räcker nog bra med en bild...

Nej men hej på dig! Du har varit saknad. Drömmer 
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Fatgirl) skrev 2015-03-21 19:37:33 följande:

här kommer den :P

kommer den

WOW! Vilka bröst! Glad
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-21 19:44:03 följande:

Diskbråck och en förkylning i 13 dagar nu. Mitt sexpack, eller vad det nu var för pack, verkar ha tagit sitt pick och pack och... inte ens sugen på middag. Hoppas på lite galanta damer här iställetGlad
    Jag tycker det duger alldeles utmärkt! Drömmer
    Har du inte hört att man nu för tiden vill ha baginbox? Tungan uteTungan ute
    killen skrev 2015-03-21 20:08:34 följande:
    Fan de blir ju som upplagt för misslyckas :p
    Hahaha, i'm waiting! Drömmer

Svar på tråden Helkroppstråden