Inlägg från: Mrs Okänd |Visa alla inlägg
  • Mrs Okänd

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2014-12-18 11:12:29 följande:
    Aaaah, min GummaHjärta bara för att det är du.....blowkissså...

Tog denna igår, som du vetWetKiss.gifå jag är förbanne mig inte nöjd med den, men jag vet att du är det. Och det är det enda som spelar roll.

....så jag skickar med en repris åssåshiny.gif

PUSS4u
    VARFÖR är du inte nöjd med den? Lyssna på kvinnan din...Skrattande
  • Mrs Okänd
    Tyler skrev 2014-12-18 10:36:05 följande:
    herregud vilka fina bilder i tråden...det finns många vackra flickor och pojkar här inneFlört

Jag tycker det ser ut som att de är på väg ner....har jag rätt??? Tungan uteOskyldig
  • Mrs Okänd
    Mattias39 skrev 2014-12-19 14:27:15 följande:

En bild från gymmets omklädningsrum....känns som att det är en plats jag behöver vara mycket på efter kommande julmat... smile1.gif
    Lite tidigt kanske, men....GOD JUL alla trådvänner! smile1.gif

Ut i skidspåret så du får rosiga kinder...Flört Och annat....om du känner att du måste träna...Skrattande
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2014-12-22 10:00:57 följande:
    Därför, Mrs vacker, att jag vinklar in min biceps på den senast tagna bilden (den översta) och det stör mig nåt gruvligt. Jag ser ju egentligen ut som på den nedersta bilden. Att inte mina biceps kommer till sin rätt är ju nästan att betrakta som en smärre naturkatastrof.....

Fåfäng är bara förnamnet. Jag vet !!!

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid på Hjärtamin kvinnaHjärta hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)Glad

Tack, det var väldigt fint sagt av dig! Insidan kommer alltid att vara det viktigaste! GOD JUL till dig!!!
  • Mrs Okänd
    straight arrow skrev 2014-12-22 10:24:05 följande:
    Dagsfärsk bild efter träningen... så här dan före dan före dopparedan!

phpF2AhjF68935.jpg
    Du är flitig i din träning Pilen!!! Snyggt!! Hoppas du får lite saftig julskinka!! Skrattande
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 09:59:02 följande:
    För mjukisbyxfetishisterna.......Oskyldig

OMFG.....Jag är mjukbyxsfetishist till fullo.....men du har glömt en mycket viktig detalj, det ska vara UTAN KALSONGER under!!!! Fast du får godkänd för man ser ju en del i alla fall...Skrattande Så du kan ju fortsätta att ta några till foton...
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 10:23:02 följande:
    God morgon där snygging!

Där ser man...tjejer skall ha stayups, spetsunderkläder och korsetter alltså och vi killar kommer undan med ett par slitna mjukisbyxor smile5.gif . Det är ju i alla fall bra för plånboken och man behöver inte oroa sig för att byxorna skall spricka i upphetsningens dimma....

Ohh du gillar färgbilder ja. Skall tänka på det till nästa gång och koppla på rödfiltret smile5.gif

Tack för upplysningen. Börjar fatta tanken med mysbyxorna nu.... Slutar använda kalsonger omgående... Så jäkla onödigt och dyrt också ju....

Men hemligheten kanske är att män inte inser sin sexighet i just mjukisbyxor...och det måste ju vara skönt att känna paketet dingla lite mot det mjuka tyget...Drömmer
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 15:02:26 följande:

Jag har faktiskt också roat mig med att gräva bland mina gamla bilder och döm av min förvåning när jag hittade dessa gamla mysbyxbilder... Äkta gråa mysbyxor också...

Och det är de som du har slängt nu? Ge mig din adress så skickar jag ett par nya på posten. Din kropp är som gjord för dessa byxor...;)
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-03 11:53:43 följande:
    Dags att vakna tråden! Det är ju fucking tisdag!!

Finns ju ingen som gottar sig i sängen såsom du...=) Fast det ser väldigt mysigt ut...Skrattande
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-03 14:08:34 följande:
    Det där var taget väldigt tidigt idag. Du tror väl inte jag är en sjusovare smile5.gif

För mig får du gärna ligga naken och redo i sängen hela dagen....Flört
Svar på tråden Helkroppstråden