Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Hymn funkar sådär att lägga upp bild från mobil..
  • Jon the papa

Haha ops.. blev bara lite fördröjt XD

Mer rumpor åt folket!! Är på en riktig bakkväll ikväll!

Får se hur mycket ni lyckas få mig att le denna trasigt regniga torsdag :D !!

• Jon the papa
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 21:17:51 följande:
    Dina bilder är alltid lika snygga Losten! Tungan ute
    Gha! Gisses råka trycka på "visa endast på dig" ! Vadå få ont i magenvacker! Bara synd och skam att de flesta bilder inte kunde visas :( Rumpkväll är ju mitt föreslagna tema för kvällen :D ! ...
  • Jon the papa
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:36:45 följande:
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
    Haha wtf! Det är inte riktigt grejen med denna tråd att man ska va "hyper duper har aldrig sett nått liknande där ute någonsin", hehe även ifall vissa uppnår den statusen här ibland iallafall hehe. Personligen tycker jag han tar väldigt snygga bilder på det han har. Haha gå och luska i nån grumptråd istället XD Här är vi alla glada och lynniga med våra helt ordinära spinkiga, fläskiga och allt där emellan kroppar :) Finns mycket för allas tycke och smak :)
  • Jon the papa
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 22:24:15 följande:
    Bra. Säg då att hans bilder är snygga. Inte att han är det. Han ser helt normal ut.

Haha gisses människa, tror du slagit huvudet i nått väldigt omjukt eller nått. Även om du trollar eller besitter en högst udda form utav svagtänkthet. Vad man anser som "OMG DU ÄR DET VACKRASTE JAG SETT" är en högst subjektiv betingelse. Sen finns det ju en någorlunda generell mall för "snyggt" det kan jag ge dig, på samma gång som det finns en hyffsad mall för generellt "inte så hett". 

Såvitt du vet så har han vissa detaljer i sin hållning eller övriga kroppsdetaljer som faller "xxxx" väldigt mycket i smaken. Antingen nått "xxxx" vet mycket väl med sig. Eller omedvetet. 

Jag kan ha exakt samma kropp som en helt annan person. Men detta kan uppfattas radikalt olika i attraktion pga hållning tex. 

Själv har jag någon helt malplacerad förkärlek för välnopprade ögonbryn. men det ska ju va på ett sätt välnopprade helt enligt mitt tycke. alltså ...."subjektivt". 

På samma sätt som jag har en extrem kärlek för smalhet, nätt het, och vissa detaljer som gör att jag blir helt knäsvag. Säger inte att mullighet etc etc inte är attraktivt, det är bara inte riktigt för mig. På samma sätt som min bästa vän är vansinnigt förtjust i det precis motsatta. Så om vi ska beskriva "en attraktiv vanlig tjej" så skulle du få två radikalt olika beskrivningar. 

"Subjektivt" då attraktion väldigt sällan är objektivt. 

Det där är en boll = objektivt. 

Bollen är riktigt vacker = subjektivt.

Bollen äre ful = subjektivt.

Om du nu kan greppa detta så kanske allt blir lite bättre :) Puss på dig. 

• Jon the papa
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:40:15 följande:

Säger godnatt med lite nytagna bilder, ingen rumpa dock Flört

Puss på er!
    Wow!, tack för att man kommer somna gott ikväll :D !!!! Vadå mums och får min säng att verka tom! 

Fan jag som kan bjuda på en timmas rygg/helkroppsmassage ju! 

#hahajajagvetattjagärheltokändfördigmendetstruntarjagiXD
  • Jon the papa
    ensamärstark skrev 2014-10-16 23:23:58 följande:
    Asså,,, då har man helt tappat andan för andra gången idag. Herre jävlar rent ut sagt! Finner inte ord.... Vad sägs om ehm the :D så här lagom på natten XD 

Ok ok dålig mig haha! Men gisses igen. 
  • Jon the papa

Herre gisses Anonym (nyvaken) Dör lite på insidan av din bak!

Så många vackra härliga människor i denna tråd :D

Så här får ni en lite för bakfull lördagsmig påväg in i duschen :)

Svar på tråden Helkroppstråden