• Smastor

Helkroppstråden

Peeptoe skrev 2015-10-28 19:15:06 följande:

Long time no see... men här blir man aldrig besviken! Och med så många vackra män på en gång

Och jag är ju inte sämre än att jag kan bjuda tillbaka...

Visserligen en repris, men det är nog inte så många andra än Pilen och Anton som möjligtvis minns den. Gött att se att ni fortfarande håller ställningarna här

Det finns sevärda repriser och det var denna ;)
  • Smastor

[quote=75935557][quote-nick]minimoya76 skrev 2015-10-29 14:32:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Stiliga Arne ;) snyggt!

• Smastor
    minimoya76 skrev 2015-10-29 20:44:59 följande:

God kveld...

Mycket god.. Synd att den snart slut :(
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2015-11-13 09:30:33 följande:

verkar vara "påklätt" som gäller idag....som en mycket klok liten rosa ponny brukar säga: "hellre påsatt än påklädd, men i brist på påsättning bjuder jag på lite påklätt!"

tre repriser, då jag för tillfället saknar inspiration så för er som redan sett dessa är det bara att scrolla vidare.

Jag får ta fram det gamla ordspråket, det du har på kroppen kan jag inte ha i huvudet.. :p
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 09:48:58 följande:

Men för helvete Zack!!!!! från och med nu bestämmer jag att du måste posta...hmm...få se nu...MINST 10 BILDER OM DAGEN!!!!! hett hett hett!!!!haha ja det gamla ordspråket ja....var det inte den kände grekiska filosofen Sokrates som myntade det ordspråket...tror alldele bestämt att det var så

Så var det nog! Skönt att du lämnar lite åt fantasin :D fast jag gillar ju alla dina bilder.. Och favoriserar vissa lite kanske:p
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 10:40:22 följande:

haha gulle du! du smickrar mig

Är du absolut värd lille pinkie
  • Smastor
    Anonym (såattemja:*) skrev 2015-11-20 21:34:31 följande:

nu önskar ja att du inte va anonym...

Du är ju själv anonym :p nästan så du skulle få lite smisk för att skälla på andra sådär!
  • Smastor
    Anonym (såattemja:*) skrev 2015-11-20 21:44:27 följande:

Lite kanske, men är lite blyg :$

Det får man vara :D om man är det lika bra som du... Men tror inte du slipper smisk för det :p
  • Smastor
    Anonym (såattemja:*) skrev 2015-11-20 21:57:26 följande:

Då fortsätter jag för jag gillar smisk ;)

Haha ja då borde du få dig en omgång :D borde vara alla kvinnors rätt!
Svar på tråden Helkroppstråden