• Mr K69

Helkroppstråden

Anonym (Lydia) skrev 2018-12-21 21:42:01 följande:
    Vacker så man blir tårögd, god jul på dej!
                       TomteHjärtaTomte
  • Mr K69
    Anonym (Lydia) skrev 2019-01-14 01:03:12 följande:

Jag vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått genom åren 

Tack själv och tack för alla fina bilder på dej! Lägger du upp bilder på dej någon annanstans så hör jättegärna av dej.
  • Mr K69
    Deacon skrev 2019-01-20 12:26:17 följande:
    Är ganska säker på att det finns många här (undertecknad inkluderad) som gärna ser fler bilder av dig. Självklart svårt men försök att inte ta åt dig av de negativa/oförskämda kommentarer som ibland dyker upp här. En enkel tumregel brukar vara att om man bara har BS och dynga att sprida så kan man behålla den för sig själv. Tråkigt att en del är så enkla i sinnet att de inte fattar detta. Kan man lyfta andra är det ju så mycket roligare och positivare för alla. Tummen upp för dig
    Jättebra inlägg! Tycker de som skriver negativa kommentarer är jäkligt dåliga på att själva komma med något annat än ot dravel som inte tillför något till tråden/arna. Troligen är det människor som inte mår så bra och vill att andra ska må lika dåligt som de själva och därför bara spyr negativ galla här och där.

Jättebra tumregel där. Jag skrev samma för några månader sedan här i tråden när det var som värst med ot inlägg.

Alla mina tummar upp för dej Lydia och alla andra som gör och gjort tråden till vad den är. Hoppas du ångrar dej och kommer med fler fina bilder Drömmer

Ps. Vi är mångdubbelt fler som är positiva men det kanske inte alltid syns då inte alla kommenterar. Jag tex, loggar inte alltid in och ger en tumme upp, kanske skulle varit bättre på det. Shame on me!
  • Mr K69
    Anonym (Astrid 51) skrev 2019-02-09 08:47:23 följande:

"Ett hjärta av guld men ack så nyfiken också... Jag vill ha mer av livet, och jag har inte vissnat än... även om min man har gjort det... Känner du samma sak, så tycker jag att du skall höra av dig! Åldern är väl en siffra får jag lov att säga, så länge den kommer med klass :)  tinyurl.com/y6kd8f7s

Oj herregud, hur kan något vissna i din närhet? Så jäkla vacker du är :D
  • Mr K69
    JaZZi. skrev 2019-04-22 01:18:24 följande:

Denna kanske?  Bara ett linne, inget under....

Hej! Oj där satte jag nattmackan i halsen. Så sexiga bilder, hoppas det kommer fler ;D
  • Mr K69
    justme79 skrev 2019-04-22 14:59:09 följande:

Hoppas alla har haft en härlig påskhelg med mycket sol!

Tack detsamma snyggo!

Verkligen vacker kropp och vad bra du passar helrakad ;D Men såg även din hand, jäklar vad fin, får man kanske se båda två?
  • Mr K69
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2019-04-22 18:59:37 följande:

Så vacker, precis sådana bröst jag vill ha.

Hur ser dina ut då?
  • Mr K69
    Anonym (Hmmmmmm) skrev 2019-04-22 20:22:55 följande:

Dom blev man nyfiken på

Ja verkligen!
  • Mr K69

[quote=79589815][quote-nick]Seximami85 skrev 2019-04-26 23:12:02 följande:[/quote-nick][/quote]

Oh my good! Vilka vackra bröst, och vilken snygg kropp. Seximami var verkligen rätt nick, så sexig ;D

• Mr K69

[quote=79596547][quote-nick]Seximami85 skrev 2019-04-30 15:59:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Valborgs and you set me on fire. Jäklar vilken sexig kropp du har. Kanske vi får se en aftertan bild också, för det är väl ett solarium?

Svar på tråden Helkroppstråden