Helkroppstråden
[quote=80524304][quote-nick]Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-15 08:24:29 följande:[/quote-nick]
Visar dina bröst ytterligare en nivå av magiska höjder
Ensam på ett småkyligt stadshotell
Värmer du denna onsdagskväll[/quote]
[quote=80524304][quote-nick]Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-15 08:24:29 följande:[/quote-nick]
Men det var väl ett förbaskat tjat
Och din "poesi" är väldigt kass
Bara babbel babbel... prat
obekvämt, som en hård madrass
Du kan få gå på kurs hos mig
hos någon med lite finess
för du har mycket att lära dig
dina rim skapar bara tristess
Prova att rimma på varannan rad
det skapar liksom ett annat flow
kanske någon blir extra glad
Testa vet ja, here we go!
Fast Gomez har rätt i att varannanradsrim ger en helt annan klang.
Det lilla jag sett av Gomez rimmande är ljusår bättre än dina.
Varför tar du inte åt dig av konstruktiv kritik?
Tror vad ni vill, mig gör det detsamma.
Jag rimmar iallafall ljusår bättre än poesipatten.
Dina påstådda rim är fortfarande under all kritik.
Saknar all poetisk ådra, följer inga versmått och innehållet är bara patetiskt insmilande.
Lägg ner!
[quote=80543117][quote-nick]Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-07-25 12:20:09 följande:[/quote-nick]Denna kropp har funnits i 50 - år. Den har burit barn, opererats i, den har varit svagare, och starkare, den har varit bra mycket mindre, men även större, den har varit hatad av mig, nu accepterad och skänker mig mycket glädje. Den fyller sin funktion, den är min!
A beauty beyond words!
Vem vet? Ingen skulle tro att jag, som är en medelålders, sansad kvinna med ett ansvarsfullt arbete, ibland lägger ut bilder på min kropp till allmän beskådan. Inom oss människor finns så mycket dolt, att våga släppa fram delar av det ibland är befriande!
Morgontrött kropp
[quote=80738709][quote-nick]Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-10-31 12:52:18 följande:[/quote-nick][/quote]
Avundas spindeln med mången arm
Åtta ivriga händer som smekar din barm
Här sitter jag ensam med mina händer två
Och fantiserar lystet att om dina bröst få rå