Helkroppstråden
Trevlig fredag från norr. Snöfall nummer två i morse.
Kanske den här får vara kvar?
Vilka läckra bröst!!!
Trevlig fredag från norr. Snöfall nummer två i morse.
Kanske den här får vara kvar?
Bjuder på en liten närbild inför helgen, enjoy ;)
När söndagsångesten sakta börjar krypa sig på....kommer något som kan hjälpa er genom veckan ;)
[quote=81459576][quote-nick]Blacklonghair skrev 2021-10-28 11:51:47 följande:[/quote-nick][/quote]
Nu blev det svårt att tänka på arbetet......
Vilka härliga bröst.....
Bus eller bus?
//
Mitt bidrag denna kalla Måndag förhoppningsvis värmer den någon
I väntan
på
Du bjuder- jag kommer;)
Soffhäng
//
och tända ljus
perfekt på en ledig måndag :)
//
En kropp.....
Ellerhur, lite skön feeling när man som mest behöver det:)Ler, jag väntar sa hon dreglandes med tungan hängande utanför;)
Alltså personligen tänker jag lite om man ger sig in i leken? får man leken tåla. För ärligt, vad vill jag ha för reaktion? Har många gånger frågat mig det. Uppmärksamhet? Nja, kanske, till en viss del. Men för mig är det inte det primära.
Jag är hemsk. Jag erkänner. Jag gör det för att kåta upp och attrahera män. eller kvinnor för den delen med.
Men framförallt gör jag det för att det gör mig själv jävligt kåt. Stunderna är heliga när jag fotar. Dom är mina. Min egentid.
En flykt från verkligheten. En verklighet där det inte finns några måsten. Vill alltid försöka uppnå att förmedla en känsla.
Självklart är jag ingen knulldocka bara för att jag väljer att lägga ut bilder.
Nej, jag och alla andra, kvinnor som män, bör bemötas med respekt både här och utanför FL. Bidrar jag med att objektifie kvinnan? Ja, kanske.
De allra flesta hajjar ju grejen. Men tyvärr inte alla.
Inte konstigt att många väljer att skriva under anonymt nick.
För i tråden utspelar sig en version och i pm många gånger en helt annan. Tror många män skulle bli förvånade om man skulle göra en screen shot av alla pm som kan ramla in på en dag och framförallt dess innehåll.
Så har vi alla gentlemän. Dom som får mig att smälta. Dom som äger just bara för att dom med fingertoppskänsla pejlar läget och respekterar gränserna. Härligt att ni finns :)
Provar outfit för årets första klubb-besök.
Grenlösa nätstrumpor känns oerhört fräckt att bära..
Mina semlor
Bjuder på en till bild, men nu börjar min fantasi ta slut.
Önskar er en trevlig kväll:)
Ha en fantastisk helg
Hälsningar från sjukhuset 😍