• Speak up

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-09 21:44:45 följande:
    Mmm.. Perfekt lördagkväll när man är
    Ensam
    Mangoo, har du skvallrat om att jag är svag för vita bomullstrosor eller? SkämsHjärta Snälla Ensam, ta bort den där ölen, den blir ju varm om den ska ligga där! Flört
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-09 18:51:26 följande:

Vad kan jag skriva som inte redan blivit sagt..? celineswaltz, du har en fantastisk kropp och en riktig känsla för vad som är retsamt, lekfullt sexigt. Drömmer Underbara bilder allihop! Börjar undra om Mangoo har sagt även till dig att jag är riktigt svag för just vita trosor..! Alla ni tjejer verkar ju ha det ikväll! Tungan ute Hett!
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 07:03:15 följande:

Förstår inte vad du menar Drömmer?
    Åh Mangoo... Ditt retsamma hondjur! Flört Du har nog fått mig på både krok och i nät. Nu rycker det i tungspetsen igen! Tungan ute
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 08:57:25 följande:

Oh wow! Där står du ju och bara ber om... det. Skäms Underbart retsam bild, Mangoo!
  • Speak up
    Cuddles skrev 2013-11-10 10:43:55 följande:
    Har läst ett tag och det börjar bli dags att bjuda tillbaka...

Och det var ingen dålig inledning i denna tråd. Jag ser potential här! Solig
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 12:45:44 följande:

Haha... ja välkommen till tråden denna söndag{#emotions_dlg.flower}.
    Har varit uppe i ottan för att göra det så trevligt som möjligt för dig när du väl behagade att logga inGlad

Tackar, tackar! Jag kände mig verkligen välkommen när jag loggade in såg vad som väntade. Drömmer Ett mycket varmt välkomnande, hehe.
    Du hade verkligen inte behövt besvära dig med att gå upp så tidigt bara för min skull, vännen. Flört Men tusen tack ändå, jag klagar absolut inte!
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-10 13:05:29 följande:

Det är du värd Skål!

I rött ja men mindre snyggt i blå/lila Flört.
    Äsch då, men inte ska väl lilla jaaag... DrömmerSkäms Hehe!
    Jag ska nog hitta på nåt gulligt tillbaka ska du se. 
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-11-10 13:29:58 följande:

.Tack Min största tillgång är nog ändå att jag gillar att posera /fotografera mig ...
    Förringa inte din egen kropp nu heller! Drömmer Den går inte av för hackor.
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-11-10 13:51:28 följande:

Mmh... Där kunde jag tänka mig att ligga tätt intill och bli värmd. Bara dela kroppsvärme! Drömmer Fint, NyttNamn.
  • Speak up
    NyttNamn skrev 2013-11-10 15:10:40 följande:
    KyssSolig
    Thihi! Mys... Solig Fast du ser redan ganska varm ut förstås. Tror mest det är jag som skulle behöva värmen.
Svar på tråden Helkroppstråden