• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 16:48:02 följande:
    Repris. Ers mullighet kommer härSkäms

Åh Matildet..! I mina ögon är du inte "mullig". Du har bara mjuka former. Drömmer Stooor skillnad!
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-11-23 21:33:59 följande:
    Åhåhååå... Du är ju bara för j-vla söt, Matildet! (Ursäkta uttrycket!) SkämsHjärta
    Tack så mycket!!, dina ord muntrade upp mig väldigt mycket ska du vetaSkämsHjärta{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 17:48:14 följande:
    Lite läppar. 
    Nu ska jag göra lite spaghetti och kötffärssåsGlad

Ooh, de såg verkligen kyss-vänliga ut! Solig Antar att de läpparna kan göra underverk.
  • Speak up
    Anonym (Jaha) skrev 2013-11-23 18:50:13 följande:
    Mmmh... Så söta trosor! SkämsHjärta *Dreglar över tangentbordet* Mycket vackert och sensuellt.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-23 20:56:36 följande:

Du blir modigare och modigare, Mangoo! Flört En lovande utveckling. Hehe!
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-11-23 21:43:07 följande:
    Åh Matildet..! I mina ögon är du inte "mullig". Du har bara mjuka former. Drömmer Stooor skillnad!
    Stooor skillnad är det minsann...Skäms
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:36:53 följande:
    Japp, en mikrofon. Jag och min kompis sjöng lite Lips (på Xbox)och jag hade ingenstans att lägga micken så den fick vara kvar i handenFlört
    Hahaha... I see. Jag underade mest vad den gjorde där. Solig Tack för svaret!
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:43:47 följande:
    Tack så mycket!!, dina ord muntrade upp mig väldigt mycket ska du vetaSkämsHjärta{#emotions_dlg.flower}
    Awwh! Mitt liv är blott att uppmuntra, sötnos. Glad Så roligt mina kommentarer kan gör nån nytta.
    Jag menar verkligen det som jag skrev, tjejen. Du är... åååh... Drömmer så otroligt söööt! Katt
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-11-23 21:46:09 följande:
    Stooor skillnad är det minsann...Skäms
    Det är det sannerligen, och om du är "mullig" så gillar väl jag mulliga tjejer då. Flört Fast själv väljer jag att kalla det just "mjuka former" istället. Det låter vackrare!
  • Speak up

Till alla i tråden: - Ber om ursäkt för att alla mina inlägg kommer såhär i en enda stor klump, men jag var borta från tråden hela dagen igår och jag hade en del att ta igen nu när jag satte mig vid datorn. Skäms Underbart fina bilder hade ni i alla fall postat, tjejer! (Och ni killar med för den delen.) Glad