Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

Anonym (BU) skrev 2013-09-27 21:53:05 följande:
    Fenina skrev 2013-09-27 21:43:10 följande:
    Vilken extremt vacker Bild, på en lika vacker kropp!
    Åh tackrisken är att det bara blir sämre nu så...
    justnextdoor skrev 2013-09-27 21:48:18 följande:
    Bjussa på! Bjussa på!
    Vad bjuder du på då??Haha... 1000 omtagningar innan jag fick till den... puh....

Jag är väldigt nära att bjuda på lite ådror men jag är inte riktigt där ännu
  • justnextdoor
    Anonym (BU) skrev 2013-09-27 21:58:19 följande:
    min vanliga otur

Jaha? Otur? Hade du önskat att jag bjöd något annat, gillar inte ådror?
  • justnextdoor
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-27 22:01:01 följande:
    Nu har jag det liiiiite roligare här

Inte liiiika lugnt och städat?
  • justnextdoor
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-27 22:22:10 följande:
    Jag kan vara hos dig om 30 min med popcorn och allt så kan vi beundra Antons bilder tillsammans

Ta med dig kameran och fota när ni beundrar ihop!!!
  • justnextdoor
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-27 22:25:37 följande:
    Vet att BU inte gillar sådant......... sorry !!!

Popcorn? Jag blir hysteriskt k.. Av nakna tjejer som delar en påse lättsaltade
  • justnextdoor
    some day skrev 2013-09-27 22:57:20 följande:
    Ååhhh dörren!!!!

Ja va ska man göra "på egen hand"?
  • justnextdoor
    Anonym (Kalas) skrev 2013-09-28 00:18:28 följande:

Hmm. En del brukar lägga upp helbilder på sig själva med kanske något linne eller snygga jeans eller så och det kan vara trevligt att se. Nu tryckte jag på denna tråd och det första man såg var din bild. Mindre roligt faktiskt och något val kände jag inte riktigt att jag hade.
    Och därför var din glappkäft tvungen att säga något! Dessutom har du fel om du frågar mig!!! Vad gör du ens här? Kom inte och säg att du ville se någon i jeans vid midnatt en fredag!!!

Pajas!!
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-28 00:27:32 följande:
    Som sagt. Man väljer själv. Är man på en sån här tråd så får man räkna med vissa typer av bilder. Det lustiga är att du väljer kritisera min rätt oskyldiga bild men de fräckare som kommit efteråt kommenterar du inte. Lite dubbelmoral. Men nu vet du ju att såna här bilder kan förekomma. Så stäng av och gå och kräks om du behöver det.
    Du har en världsklass mus där MM! Sotisbrud helt enkelt
  • justnextdoor
    Anonym (Kalas) skrev 2013-09-28 00:37:11 följande:

Jag kommenterade din osmakliga bild för det var den första jag såg när jag klickade på tråden.
    Är du kvar än? Då har du lite bilder att kommentera nu? Du har väl hunnit se på en del andra nu?
  • justnextdoor
    Anonym (BU) skrev 2013-09-28 14:24:29 följande:

Ha en skön Lördag på er :-P det ska jag ha! phpCHO86z61793.jpg

Jasså? Vad ska du göra då klädd sådär? Får du placerat nån lite gött nedanför där så blir det grymt!!

Själv tänkte jag kolla med han motherfuckern om han fått napp i Dalarna, om det "charmtricket" funkade så finns ju 23 landskap kvar
Svar på tråden Helkroppstråden