• Mattias39

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-03-07 15:30:46 följande:
    Du skall inte jämföra dig med mig, Mattias, eller någon annan heller för den delen, du skall se till dig själv och dina resultat, det är det enda som spelar roll, och det gläder mig att det tuffar på för din del, det gläder mig mycket....Glad

Jag har tränat en jävla massa år, så skit i mig, Mattias, helt och hållet, och kör på så gott det går, jag önskar dig all välgång med din träning...Skål

Jodå, det var inte så jag menade...jag jämför bara med mig själv...men man kan ju vara imponerad av andra ändå :)
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-07 16:00:08 följande:
    [quote=69072674][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:[quote-nick]Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...... [/quote]
    Inte springa för fort Mattias, då hinner ingen vila ögonen när du springer förbi ju.
    Jag lovar, att om det ligger en badsugen kvinna som ser ut som dig längs vägen , så finns det inget i världen som kommer att få mig att springa vidare...!! Solig
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-03-10 17:08:36 följande:
    Aaah...Dockan?!?!? Det var inte igår...Så roligt att se dig igen...och vilken omstart....sjukt snygg du är!!! Tungan ute
    Nu inser jag hur mycketdu varit saknad...
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-03-11 08:36:13 följande:
    Mattias: Tack ;) Ja lite ska jag väl kunna bidra... Och detsamma, du har verkligen snygg rygg!

Tack :)
    Ser fram emot ditt nästa "lilla" bidrag... Glad
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-11 10:19:54 följande:

Fredagsstämning redan på måndag, och inte är jag den som klagar.... @-}--

Tack! Låter som en bra stämning... :)
    Du vet att jag gör allt  du vill för att få dig i stämning, badsugen...Flört
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:13:37 följande:
    Vilka fina bilder ni lagt upp! Jag kom på att jag lovat nåt bidrag...så här då ! Oskyldig

Shit...Allie!!! Har längtat lääänge efter ett nytt bidrag från dig...! Och nu när det kom överträffar du ALLT! Så otroligt fin,snygg,vacker bild...och samtidigt väldigt sexig!
    Och vilken kropp du har!!! Tungan ute
    GISSA om det dyker upp många idéer på vilka aktiviteter jag skulle vilja göra med dig...Drömmer

TACK!!
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:34:09 följande:

Oj jo! Ni är ju helt grymt fina! Och Mattias, man ska inte jämföra sig har vi ju sagt!? {#emotions_dlg.flower}Solig

Ja just det, så var det.... Glad
    Anonym (Allie) skrev 2013-03-11 11:27:53 följande:

Tack!!  Ni är ju för jäkla fagra själva ni två! Aktiviteter gillar vi ju btw Solig
    Trevligt... Drömmer
  • Mattias39
    Karios skrev 2013-03-12 06:51:26 följande:
    Boys of summer. Part III.

Riktigt grym bild och längtan efter sommar och bad blev plötsligt större!!
Svar på tråden Helkroppstråden