• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (kvinna28)
    justnextdoor skrev 2013-11-25 22:19:35 följande:
    Hörs det så tydligt? Är lite känslig med "pinnen"

Mmm det lös igenom lite va inte det, den är säkert jätte bra på lekar
  • Movit
    Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 22:26:33 följande:

Det kan jag gå med på  

Jag tror jag har gjort århundradets deal!!!!!Cool{#emotions_dlg.djavulsk}
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-25 14:25:39 följande:
    Du gör det gång på gång Gumman, du får mig att tappa andan, och det gör jag fan inte i första taget...du är den vackraste av dom alla. Och så jävla snyggt med dina biceps, med övergången till axeln....du är bara så GRYMT VACKER Goding...Hjärta

Puss, din Anton 
    Anton Chigurh skrev 2013-11-25 14:32:13 följande:
    Jesus FUCKING Christ...alltså, såna här bilder, det vet du vad det betyder, och vad du gör med mig när du postar såna UNDERBARA foto.....FAN SÅ GRANN DU ÄR GUMMANHjärta....jag kan inte beskriva hur vacker, SEXIG och sensuell du ÄR, det är fanimej helt omöjligt, superlativerna har tagit slut för länge sen....

Du är bara så......ALLT.

Puss WetKiss.gif
    Anton Chigurh skrev 2013-11-25 09:39:45 följande:
    Du är så vacker, Gumman, så perfekt, så det gör ont att titta....Hjärta
    Hur i hela världen ska jag kunna sova nu... Jag svävar på moln....Drömmer
    Du är så underbar och du gör mig omtumlad...och mer än så...Flört
    Tack min älskade Anton Hjärta

• Anonym (Ensam ;-))
    Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 21:54:13 följande:

Skulle behöva lite massage tack smile1.gif
    Snyggt! Jag ställer upp
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-25 14:34:03 följande:
    Bara för det, JoJs, så får du en repris till...

Ja, jag vet. Jag är snäll. Av naturen. Snart blir det scooteroverallen.... 

Tjohej.Glad 
    Du är så sexig och manlig ...Jag blir nästan blyg på något sätt...Flört. På ett mysigt sätt Kyss
  • celineswaltz
    Anton ChigurhHjärta skrev 2013-11-25 09:43:12 följande:
    Å så en liten repris. jag hinner inte producera nytt, så ni får fan nöja er...

... känns så hett här nu...FlörtKyss
  • Anonym (kvinna28)

Rätt dåligt med bilder ikväll så jag får väll "offra" mig^^
  • engdahl
    Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 21:15:58 följande:

Lägger väl upp den här igen då men i rätt storlek smile1.gif Hoppas ni blir nöjda! smile2.gif
    Mycket mycket mera nöjd än bara nöjd!

:)
  • Anonym (Mats)
    Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 22:52:11 följande:

Ja du kan verkligen få en att tända till.,underbar rumpa!
  • jimmy6601
    Anonym (kvinna28) skrev 2013-11-25 22:52:11 följande:

de tackar vi förGlad