• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 12:03:24 följande:
    GladKyss!!

Roligt att det uppskattas Glad!
    Haha, jag kan numera nästan inte läsa eller höra ordet "mango" utan att känna en våg av pirr genom kroppen! Flört
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-26 12:06:12 följande:
    Haha, jag kan numera nästan inte läsa eller höra ordet "mango" utan att känna en våg av pirr genom kroppen! Flört
    Har du ett bättre förslag på nick som skulle kunna underlätta din vardag DrömmerFlört??
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 12:08:56 följande:
    Har du ett bättre förslag på nick som skulle kunna underlätta din vardag DrömmerFlört??
    Tvärtom! Jag gillar det. Flört Dessutom ingår inte ordet "mango" så mycket i mitt vardags-ordförråd. Haha!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 12:08:56 följande:
    Har du ett bättre förslag på nick som skulle kunna underlätta din vardag ??

Haha!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-11-26 12:17:03 följande:
    Tvärtom! Jag gillar det. Flört Dessutom ingår inte ordet "mango" så mycket i mitt vardags-ordförråd. Haha!
    Tror ändå jag ska byta nick till "Bättre begagnad"..........det borde ställa till det för digFlört .
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 12:19:51 följande:
    Tror ändå jag ska byta nick till "Bättre begagnad"..........det borde ställa till det för digFlört .
    Hmn... Jag ska INTE ge dig några tips! Skäms
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 09:57:35 följande:

Nu har jag vaknat till liv lite smile5.gifphpNjD1RJ46838.jpg

Vackraste, nu har jag också kvicknat till lite - jag såg bilden för tre timmar sedan och du golvade mig TOTALT.

Din skönhet överträffas endast av din förmåga att inta poser som är så upphetsande och lockande och sensuella och kvinnliga och sexiga att det går bortom allt...

:)

Puss, darling
  • swed38gbg
    Anonym (Jaha) skrev 2013-11-26 11:12:38 följande:
    Sexig stjärt å inbjudande bildvinkel...grrr ;)
  • straight arrow

Uttråkad på jobbet idag...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • swed38gbg
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 09:57:35 följande:
    Nu har jag vaknat till liv lite
    Sexigt med smek över musen...tänk om det hade gått att posta filmklipp här ;)
    Blir leksugen nu...mmm =)