• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Fröken C) skrev 2014-01-02 16:33:35 följande:

Snyggt som bara den!!
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 17:37:45 följande:

Mango.....vad ska jag säga......förutom att du är förbaskat trevlig och härlig som människa så är du helt fantastiskt vacker....det där är ju som ett konstverk. Jag blir alldeles stum av beundran!!!Glad Det där är ju formgivning av absoluta toppklass...om jag nån gång önskade att jag var kvinna är när jag ser en sådan underbart perfekt skulpterad bakdel
  • Movit
    Anonym (Hm) skrev 2014-01-02 17:47:03 följande:
    Undrar om man vågar lägga in ett foto på sig själv här men lockande är det ju :D

Det är klart du vågar.....alla ska våga göra det
  • Movit
    Anonym (Hm) skrev 2014-01-02 17:59:17 följande:

Då gör jag det... :) *lite generad*

Håller med Fialotta.....du gjorde verkligen verkligen rätt i det....oerhört vacker.....jag sitter och applåderar och hoppas att detta bara var första inlägget av väldigt väldigt många från dig!!!
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 18:06:35 följande:

Eftersom att jag är så blyg döljer jag mig så gott det går med sjalen...Flört
    mmm jag vill bli din sjal i mitt nästa liv....alltid så fantastiskt vacker.
  • Movit
    Anonym (Hm) skrev 2014-01-02 18:01:16 följande:
    Det var väldigt vad många snygga kroppar som är inlagda här. Insåg det lite för sent. *skratt*
    Ja ja... What ever. Ngn måste väl visa att det finns kontraster. Ha ha!

Alla kroppar är snygga jag lovar.....och alla kroppar är vackra....din är både snygg och vacker....men även oerhört sexig och grymt läcker.
  • Movit
    Anonym (Hm) skrev 2014-01-02 18:11:39 följande:

Tack!! Titta tillbaka några sidor men hitta dig inte... vet du påt ungefär vilket nummer du hade?? :D

Klicka på "visa endast" under personens profil så ser du alla inlägg personen gjort. Flört
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 18:12:57 följande:

I så fall vill jag att du ska vara en stor sjal som kommer åt överallt...
    Mer som ett gigantiskt lakan som du kan vara invirad i.......eller kanske som det rinnande vattnet i duschen...
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 18:19:07 följande:
    Movit........ vad ska jag säga......... alla dessa vackra ord........ och du som kvinna...... jag är mållös KyssFlört!!

Tror inte du blir mållös så lätt....det är ju du som är själva målet Flört
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 18:23:06 följande:

Vi kan väl låtsas...... snälla Oskyldig!!

Absolut Mango vi kan låtsas precis vad du vill.....för här är inget på riktigt men ändå på riktigt....eller hur jag nu ska förklara mig.....undrar om jag precis målade in mig i ett väldigt trångt hörn???
Svar på tråden Helkroppstråden