• Mysigast

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-04-08 22:24:56 följande:

Beror på vart i Skåne man kommer ifrån ;) I Lund tex är den helt ok. Men i Malmö för bred :P Har dejtat en kille från Höör så det är lite nostalgi :) Men det är även östgötskan då en gammal pojkvän kommer från Åtvid! Haha

Haha är det verkligen så stor skillnad på lunda-mål och malmöitiska? Jag är från Malmö :P Ja, jag har för mig att du berättat om det :) Haha jag tycker faktiskt östgötskan kan vara ganska charmig! Jag tycker om linköpingska och annars göteborgska t ex. Undrar en sak som vi pratat om men ska kanske inte fråga här.
  • Mysigast
    killen skrev 2015-04-08 22:32:20 följande:
    Gött de :) uppåt Jönköpingshållet tycker jag låter mysigt. Angående slskånska så e la de mesta utan trelleborskan ok :p och Malmöitiska xD
    Haha trelleborgska är otroligt mycket bredare än malmöitiska ju! :P
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-08 22:37:49 följande:
    Haha ja det är det! Du hör nog inte det själv som är därifrån Glad Jag tror jag vet vad du undrar över, men som du säger inget jag vill prata om här. Inte alls om jag ska vara ärlig Tungan ute
    Haha kan vara så :P Jag är ofta i Lund om dagarna dock :)
    Nä, det förstår jag. Nä ok :) Jag hoppas det gått bra med det dock!
    Hur har du det annars? Någon bild på dina ögon eller din rumpa på ingång kanske? *hoppas* Haha
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-08 22:44:01 följande:

Säger godnatt med en bild från i lördags. Det var roligt på krogen kan jag meddela Drömmer
    Sorry för suddig bild, var inte ett dugg stadig på handen just då Tungan ute Natti med er!

Haha hittade du på hyss? :P
    Du är verkligen vacker, det måste jag säga!
    Sov gott! :) Kram
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 00:20:34 följande:

Onsdag var det väl? Kyss

Helt makalös rumpa! Så otroligt rund, fast, putig och välformad! Man blir ju helt till sig :)
  • Mysigast
    Anonym (Miss K) skrev 2015-04-09 09:18:27 följande:
    Att jag inte omedelbart kan avgöra vad jag tycker om bildens kvalitet samt motivet. Får be om att återkomma med min dom.
    Hej!

Är det du? :)
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-09 21:13:04 följande:
    Djupsinnig skrev 2015-04-09 05:46:28 följande:
    Du är såå vacker! Svårt att inte le när man ser dig smile1.gif
    Alltså wow. Jag finner inga ord. Ni är sååå snälla! Stort tack till er allihopa {#emotions_dlg.flower} Suger åt mig varenda fin komplimang jag får Solig

Du tar emot dem på ett fint sätt också :) Haft en bra dag?
  • Mysigast
    Anonym (NT) skrev 2015-04-09 21:21:22 följande:

Rumpa liksom, det är grejer det. Här är min!

Åååh jag stönade till! Jag har sett den flera gånger förut men blir alldeles, alldeles till mig ändå!
    Vissa av bilderna hade jag inte sett tidigare dock :) Helt underbar rumpa! Så härligt rund och putig!
    Tänk att ha den över sina lår precis under händerna ;) :D 
    Jag tar åt mig extra mycket eftersom jag önskade bild på din rumpa så sent som igårkväll... haha

• Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 21:52:35 följande:
    Hmm, nja, jag gillar verkligen originalet. Men kanske om man kör båda?! Oskyldig
    Anonym (Notthegrinch) skrev 2015-04-09 01:02:41 följande:
    Dog lite nuFlört
    Ajajaj! Obestämd Det lät ju inget vidare, hoppas att du uppstod igen! FlörtÅååh, tack snälla du! Solig Vad glad jag blev nu! Glad

Blev du det? Vad härligt! Någon speciell anledning att du blev så glad? :)
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-09 22:02:11 följande:
    Självklart! Kan inte ha annat än bra dagar med mina underbara kollegor Solig
    Härligt att du ser det så! Låter som perfekta jobbet? :)
Svar på tråden Helkroppstråden