Inlägg från: Flörttomten |Visa alla inlägg
  • Flörttomten

Helkroppstråden

Anonym (51) skrev 2021-01-28 16:42:21 följande:
    Tack, det var roligt att höra! Då behöver jag inte börja åldersnoja ännu

Onej jag är fyra år äldre och jag har ingen åldersnoja, ännu kan jag tillägga...
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-29 13:16:14 följande:
    Skönt! Det är bara att gilla läget liksom. Och än så länge känns det som allt bara blir bättre o bättre

Gillar din inställning till åldersnojan, bara gilla läget, och kroppsligen är du som en flaska whisky bara bättre och bättre ju äldre den blir... ;)
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-29 13:59:26 följande:
    Ja den bästa tiden har vi ju framför oss! Livet är fullt av ännu onjutna stunder

Precis exakt...håller med dig...så det gäller att njuta utav dem ännu onjutna stunderna... ;)
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 07:55:07 följande:
    In your dreams...

Ursäkta att jag bryter in men nu fick jag bilder i mitt huvud igen...och dem bilderna är inte fy skam dem inte...men inte visste jag att du hade piercing i bröstvårtorna...
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 09:36:30 följande:
    Nädu unge man, inga krokar i vårtorna här inte

Hehe....unge man...man tackar det var snällt sagt då jag är tre år äldre än unga damen....men tur att mina drömmar om vackra dig inte stämde för det är inte sexigt med piercing på alla...
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 11:04:30 följande:
    "Tur att mina drömmar inte stämde.. " Men allt klär en skönhet väl? Herregud, fjäsket har inga gränser.

Jo en skönhet klär i allt men en piercing är väl inget klädesplagg... och nej fjäsk har inga gränser då man fjäskar...
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 11:52:43 följande:
    "Jag drömde att du hade piercing" "- Nej sånt vill inte jag ha" "Åh, vilken tur att min dröm inte var sann för alla passar ju inte i det" Haha! Ocharmigt och lite smått desperat på en och samma gång. Det måste ha tränat länge.

Tack för samtalet med nu lägger jag på...orkar inte med ordbajseri från dig...adjö farväl ha ett bra liv...
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-28 09:08:31 följande:
    Nu är tanten nyduschad, påklädd - o redo för en ny dag

Måste erkänna att jag längtar efter din nästa bild på din välsvarvade på din perfekt ålderkropp...
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-31 17:22:40 följande:
    Ja, jag tycker det förstör tråden. Det är dessutom inte klädsamt för män att klänga och tjata till sig bilder. Lite mer självrespekt och manlig pondus kunde vara på sin plats. Vissa har ju gjort detta sen 2014 och det är kanske dags att träffa någon kvinna utanför FL.

Men om du tycker att det förstör tråden gå ur den då ingen har tvingat dig att gå med i denna...
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-31 20:04:45 följande:
    Jag njuter av bilderna precis som du men jag har inget okontrollerat behov av att slänga ur mig pinsamheter varje gång någon postar naken hud. Tråden heter ju intima bilder, inte pinsamma kommentarer. Du ska ju vara drygt 50 så du kan väl snäppa upp dig lite. Nu tror jag inte det kommer hända men ja, när det blir tillräckligt mycket cringe, då är det svårt att vara tyst.

Haha....nu är du ute och cyklar lite denna tråd heter helkroppstråden....haha....du låter mer virrig än mig ju....haha
Svar på tråden Helkroppstråden