• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-29 00:29:00 följande:
    Tomt i tråden utan dig Mangoo, så när FL straffar dig med avstängning blir det en kollektiv bestraffning ;). Härligt att du är tillbaka.
    Och du ska veta Zack att saknade efter dig under detta dygn var stor KyssGlad!!!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 05:38:46 följande:
    En vecka har gått så............................................

........................   TGIF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Härliga Fröken...älskar din klädstil...skulle vara lag på jobbuniform och du den som bestämde vad som fick bäras! Jag hade kivit på...URSEXIG kropp!
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-29 06:09:15 följande:
    Härliga Fröken...älskar din klädstil...skulle vara lag på jobbuniform och du den som bestämde vad som fick bäras! Jag hade kivit på...URSEXIG kropp!

Klivit på utan att du behövt truga!
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 11:38:46 följande:

........................ {#emotions_dlg.flower} Skål TGIF {#emotions_dlg.flower}Skål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Efter en dags uppehåll så slår du verkligen på den stora trumman med den här bilden Mangoo. Helt makalös sexig! Säg till om du behöver hjälp med att lindas ut igen :)
  • GoodMangoo
    PPP- Isf hade jag bestämt att du skulle gå utan en tråd på din kropp och viga ditt liv åt att behaga oss kvinnor........ typ som du göra idag Flört.

Ha.. truga!!!!!....... vad tror du om mig egentligen FörvånadDrömmer??
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-29 06:12:16 följande:
    Efter en dags uppehåll så slår du verkligen på den stora trumman med den här bilden Mangoo. Helt makalös sexig! Säg till om du behöver hjälp med att lindas ut igen :)
    Det enda jag vill är att du lindar in mig i dina starka armar......... vad kan jag mer önska mig Hjärta!!??
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 06:15:03 följande:
    PPP- Isf hade jag bestämt att du skulle gå utan en tråd på din kropp och viga ditt liv åt att behaga oss kvinnor........ typ som du göra idag .

Ha.. truga!!!!!....... vad tror du om mig egentligen ??

Haha börjar f o m idag...bara du skrubbar av mig all lort..ett ställe blir helvetes lortigare än andra och behöver mycket omsorg!

Sen ang det andra...du vet nog att du skulle få vem som helst att krypa till månen på sina bara knän för att få kliva på...eller det är nog åtminstone vad du tror! Men jag utmanar dig att få mig att be innan kvällen är slut!
  • Mulåsnan
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 05:38:46 följande:

........................   TGIF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tufft.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-29 12:16:53 följande:
    Det enda jag vill är att du lindar in mig i dina starka armar......... vad kan jag mer önska mig Hjärta!!??
    Dina ord beskriver mina drömmar kära Mangoo; tänk att först få linda upp och sen linda in :)
  • GoodMangoo

Du kan börja be nu PPP (bild finns i inboxen)Drömmer!

Mmm Zack.... den meningen går att spinna vidare men jag tror jag hoppar det....... iaf här i tråden SkämsFlört!!