• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nockanpockan
    LoLs pappa skrev 2013-01-07 17:50:57 följande:

Bjuder på en repris.
    Mmmmm! Jag gillar repriser!
    It's so FLUFFY!
  • FjärilVingad73

Repriser är inte dumma alls...

• Tuum Sequere Cor
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 18:04:49 följande:
    Tuum: Oh.My.God! :-P
    Mm han med lite smör på? ;)

Nej men tack =) Ryggslutet, röven och kuken är det jag är nöjd med hos mig ^^
  • NHult
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 18:10:41 följande:
    I can't breathe! I can't breathe!  Drömmer

Får jag bo hos dig?Oskyldig
    ser ut som om han behöver hjälp med tvätten :)
    Bloggar lite här på FL <3
  • Nockanpockan
    NHult skrev 2013-01-07 18:13:20 följande:
    Jag är STRÅLANDE på att tvätta!! Oskyldig
    It's so FLUFFY!
  • Tuum Sequere Cor
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 18:10:41 följande:
    I can't breathe! I can't breathe!  Drömmer

Får jag bo hos dig?Oskyldig
    Så vacker som du är så är du välkommen när du vill =)
    Som en hemlighet kan jag upplysa dig om att jag är van att bo i hus och inte radhus. Är dessutom varmblodig så brukar gå klädd ungefär så där... jämt ;)
  • Tuum Sequere Cor
    NHult skrev 2013-01-07 18:13:20 följande:
    Körde fem maskiner igår.. förvisso halvtomma bara för att separera färgerna.
    Det man ser i bakgrunden är hundgodis, olja, innebandybollar (hade jag till duntäcken) och en korv med färskfoder på upptining och en borste. Tror jag fick med allt...

Enda tvätten kvar är en hundfilt men den e så hårig att jag måste dammsuga den först....
Svar på tråden Helkroppstråden