Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

Anonym (Berenike) skrev 2014-10-17 22:19:03 följande:
    får se om man blir blockad nu;)
    Varför skulle du bli blockad? Det är bara kön du inte får visa Glad

Och btw, gud va modig du är! Jag är impad och lite avis Solig
  • NeedfulThings
    Pillare skrev 2014-10-17 22:41:07 följande:
    Säkert på detta? Jag kommer dit för att titta lite närmare.
    Du får hålla dig till bilderna Flört
  • NeedfulThings
    Anonym (UUU) skrev 2014-10-18 15:10:46 följande:
    Du skämmer bort oss. Tack för omtänksamheten.
    I aim to please Flört
  • NeedfulThings
    Anonym (Snygg :)) skrev 2014-10-18 15:24:01 följande:
    Härliga bilder påsen härlig bak :)
    Tack! Glad
  • NeedfulThings
    Anonym (UUU) skrev 2014-10-18 15:28:11 följande:
    mmmm..jag märker det och nu sitter man här med...ja, du vet.
    Neee jag har ingen aning Flört
  • NeedfulThings
    Anonym (UUU) skrev 2014-10-18 15:33:21 följande:
    Retsticka...
    Ja det är jag absolut Flört
  • NeedfulThings
    ÄngDal skrev 2014-10-18 15:47:16 följande:
    Retstickor riskerar smisk på söta stjärten om de inte ser upp... ;)
    Ajdå, då får jag se till att sluta retas för smisk vill jag inte ha!
  • NeedfulThings
    ÄngDal skrev 2014-10-18 16:35:02 följande:
    Ok, då får man väl bara ta att du är en resticka - om när du är så vacker som du är står man ju lätt ut med att du retas lite... ;)
    Anonym (Sponken) skrev 2014-10-18 16:42:36 följande:
    Fast vi två verkar eniga om att lite björkris hade kunnat göra den där rumpan gott ;)
    Anonym (Odin) skrev 2014-10-18 18:24:29 följande:
    Ha ha, ja Hans Scheike hade säkert kunnat ge den en behövlig omgång :)
    Meh! Vad har jag gjort för att min lilla stjärt ska förtjäna sånt? Tungan ute

• NeedfulThings

Du använder nya sidan antar jag? Gör inte det, inget funkar därifrån ;) gamla.familjeliv.se Gå in där, sen kan du ta bort bilder från bildgalleriet :)

Aros02 skrev 2014-10-19 10:52:23 följande:
    Det här med att ta bort sina bilder från tråden. Kan man endast göra det från sitt bildgalleri som man länkat hit? Laddar man upp dem direkt i tråden så är de här för alltid? Går det att ta bort bilder uppladdade från en telefon/padda också? Måste va nån som har koll och kan svara på dessa enkla frågor? :)

• NeedfulThings
    Aros02 skrev 2014-10-19 11:28:44 följande:
    Ok, tack NT! Ska undersöka saken men sitter ju mest vid paddan så det vore bäst om man kan ta bort bilder som man laddar upp med den också. Men kanske funkar med gamla sidan att ta bort bilder med paddan via webbläsarna safari eller google chrom också.. Skulle aldrig ladda upp en bild jag inte har kontrollen att åtminstone ta bort när jag vill..
    Ja men det har ingen betydelse vad du använt för att ladda upp bilden. Alla bilder du laddar upp tll forumet hamnar i ditt galleri. Väl där kan du byta mappar, ändra namn och ta bort om du så vill.

För mig verkar det funka sådär ändå, just nu är alla mina bilder borttagna, men många går att se i tråden ändå.
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-10-20 15:58:24 följande:
    Jo det går att ta bort bilder i nya sajten... man måste bara klicka på bilden först i bildgalleriet för att se en knapp "Ta bort"... det påverkar dock inte lokalt cache-lagrade bilder som gör att bilder kan synas ändå på olika människors datorer
    Fast det hjälper inte oss vars bilder inte syns alls i bildgalleriet på nya sajten Solig
    För mig verkar nya fl strula på alla sätt möjliga!

• NeedfulThings
    ytt skrev 2014-10-20 13:24:16 följande:
    Tack need underbara bilder
    Varsågod Flört
  • NeedfulThings

Jag förstod vem det var efter första tackcitaten, och var helt säker efter läpparna. Men dom andra bilderna ser inte ut som henne så nu undrar jag lite ändå...

straight arrow skrev 2014-10-21 22:13:17 följande:
    Om du inte känner igen henne från bilderna, så borde sättet hon skriver på vara bekant... så länge har hon inte varit borta.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

• NeedfulThings

Hej allihopa! Jag kommer lämna tråden nu. Jag trivs inte riktigt längre och känner att tråden tappat sin charm. Så nu blir väl vissa besvikna och andra glada ;) I vilket fall som helst så vill jag tacka alla för att ni gjort tiden efter uppbrottet med min sambo lite enklare :) Vill ni prata är ni välkomna att inboxa, killar som tjejer :) Puss på er!

• NeedfulThings

Tack vad snälla ni är :) Det känns bra att ni säger så. Men jag mår inte så bra, och det här är fel plats att vistas på när man mår dåligt. Kanske kommer jag tillbaka i framtiden, vem vet :)

Pillare skrev 2014-10-27 23:09:45 följande:
    Glad? Vem kan vara glad över detta??? Visst kommer jag inboxa dig, om jag får.

Sabotage skrev 2014-10-27 23:13:32 följande:
    Va tråkigt! Gillade verkligen dina bilder :(

Celines Essence skrev 2014-10-27 23:19:56 följande:
    Tråkigt . Du är en mycket vacker kvinna och dina bilder och inlägg har förgyllt tråden!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.

Svar på tråden Helkroppstråden