Helkroppstråden
Det värmer! 
Det värmer! 
puss/mepetite
[quote=75152668][quote-nick]MissK70 skrev 2015-04-13 13:20:42 följande:[/quote-nick]
Önskar er en bra start på veckan
[/
Fin du är vacker :)
Knäppte lite bilder i helgen, här är en av dom mer oskyldiga
Hoppas alla har en trevlig kväll!
[quote=75159173][quote-nick]Beverly Marsh skrev 2015-04-14 19:05:16 följande:[/quote-nick]
Snäll som alltid! Tack vännen Tack snälla Ja jag har tagit de beslut som behövde tas och mår mycket bättre Tack snälla du!Det är jag också Lite för snäll har jag fått höra Detsamma till dig! Och tack Tack tack Nja, det får bli anonymt isåfall Vilken tur Tack snälla du!Tack som alltid snälla du Kram!
[/
Tur jag också är väldigt snäll då :)
Till alla underbara människor i den här tråden...
Jag hade lite sol på min lediga dag idag!
Hur har er dag varit?

Tack fina du! 
Det måste dom vara med tanke på ditt nick! Tyvärr betyder ledig dag i veckan oftast helgjobb...
Tack!

Segt att ta sig ur sängen imorse... Men tillslut kom jag upp i alla fall. 
Hoppas alla haft en underbar torsdag! 
så öppen vet jag inte riktigt om jag verkligen är?!
Men ärlig är jag i alla fall! 

Quexet
Var det inte du som hade en profil, men avslutade den för att din man blev iriterad för att du fanns inne här på FL?
Jag hade en profil förut "Quexet" som jag avslutade, men anledningen var absolut inte sambon. Däremot gillade han inte att jag skrev privat (jag var ju inte anonym när jag använde den profilen), men det hade som sagt ingenting med varför jag tog bort den profilen att göra. 
. Vi som inte hänger i denna tråd 24/7 får det riktigt bökigt när vi skall hålla på och bläddra 10 sidor mellan varje bild, eftersom allt därimellan bara är rent OT. Det är gulligt att ni har sånt engagemang i att smickra gång på gång, men det blir bara riktigt urvattnat tillslut. Det räcker med en kommentar, jag lovar.Äsch för min del får du fylla tråden med hur mycket text som helst :) Står väl ingenstans i ts att man inte får prata här? ;)

Det där var utdrag från EN sida, EN, inte två.
Sluta försvara er sak bara för sakens skull, det blir inte mindre patetiskt för det. Tvärtom.
Bidrar med en rumpa då! ![]()