• Mysigast

Helkroppstråden

Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 22:16:33 följande:
    Självklart! Snälla o fina ord gör mig alltid glad! Solig Det värmer! Glad
    Härligt att höra :) Det gör mig också glad! Hur har du fått rumpan så rund och fast? Nästan som en skulptur :D Tänk att få klämma på den :)
  • Mysigast
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-12 00:19:20 följande:

puss/mepetite

Hej! Längesen! Makalöst fin! Kan du inte vända dig om också? ;)
  • Mysigast

[quote=75152668][quote-nick]MissK70 skrev 2015-04-13 13:20:42 följande:[/quote-nick]

Önskar er en bra start på veckan

[/

Fin du är vacker :)

• Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-13 21:00:52 följande:

Knäppte lite bilder i helgen, här är en av dom mer oskyldiga Solig Hoppas alla har en trevlig kväll!

Du ser snäll ut :)
  • Mysigast

[quote=75159173][quote-nick]Beverly Marsh skrev 2015-04-14 19:05:16 följande:[/quote-nick]

Snäll som alltid! Tack vännen Tack snälla Ja jag har tagit de beslut som behövde tas och mår mycket bättre Tack snälla du!Det är jag också Lite för snäll har jag fått höra Detsamma till dig! Och tack Tack tack Nja, det får bli anonymt isåfall Vilken tur Tack snälla du!Tack som alltid snälla du  Kram!

[/

Tur jag också är väldigt snäll då :)

• Mysigast
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-18 08:54:34 följande:
    Godmorgon, denna strålande lördag!
    God förkväll!
    Vilken underbar kropp! Man blir ju helt till sig :)
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-22 22:04:15 följande:

Till alla underbara människor i den här tråden...

Jag hade lite sol på min lediga dag idag! 

Hur har er dag varit? 

Jo, lyckad! Vore ett perfekt slut att få klämma lite på din rumpa :)
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-22 23:20:50 följande:
    Tack fina! Solig
    Mysigast skrev 2015-04-22 22:33:08 följande:
    Jo, lyckad! Vore ett perfekt slut att få klämma lite på din rumpa :)
    Den är klämvänlig! FlörtTack fina du! Glad

Jaa, det ser den verkligen ut att vara! Mina händer är mjuka och lena, så hade antagligen varit en ypperlig kombination :)
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:03:59 följande:

Det måste dom vara med tanke på ditt nick! Tyvärr betyder ledig dag i veckan oftast helgjobb...  

Tack! 

Haha det har du ju faktiskt rätt i! ;)

Vad är det som gör din rumpa, enligt dig, så klämvänlig? Fick tankar om att du ligger på mage över mina lår :)

Hur är du som person?
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:46:48 följande:
    www.familjeliv.se/forum/thread/74863520-en-flickvanstrad-till

Ganska så bra beskrivning! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Haha tack! Vad snällt :)
    Var skulle de extra-kilona finnas på dig? Jag förstår faktiskt inte.
    Det är en väldigt tur att jag är lyhörd, iallafall om man ska leva med dig verkar det som :) Härligt att du är så öppen! Måste vara stimulerande att umgås med dig, på flera plan ;)

Jag försökte klicka på ditt namn men blev besviken =/ Haha.
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:33:48 följande:

Segt att ta sig ur sängen imorse... Men tillslut kom jag upp i alla fall. Solig

Hoppas alla haft en underbar torsdag! Kyss

Satan vad din rumpa är välformad! Så fast, putig och rund...
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 20:22:38 följande:
    Det är väl klart att jag inte stolt visar upp dom i en tråd som denna!  

Hehe, hade nog inte gett ut länken om jag inte hade varit anonym Flört så öppen vet jag inte riktigt om jag verkligen är?! Cool Men ärlig är jag i alla fall! Skrattande
    Haha men jag har ju sett många bilder på dig! Du behöver väl inte vara så kritisk mot dig själv? Det är så klart viktigast vad du känner själv men jag har svart att förstå varför du inte är nöjd :)

Haha varför inte? Det är ju jag :) Jag skrev iallafall i den tråden. Kan du fortfarande se det? Öppen med vem du är menar du? Ja, det är bra :)
  • Mysigast
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 20:55:40 följande:
    Nja, jag är inte så missnöjd, utan 10-15kgs kommentaren är mer vad samhället anser. Solig
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2015-04-23 20:43:39 följande:

Quexet
    Var det inte du som hade en profil, men avslutade den för att din man blev iriterad för att du fanns inne här på FL?

Halvrätt. Flört Jag hade en profil förut "Quexet" som jag avslutade, men anledningen var absolut inte sambon. Däremot gillade han inte att jag skrev privat (jag var ju inte anonym när jag använde den profilen), men det hade som sagt ingenting med varför jag tog bort den profilen att göra. Solig

Hoppas det kommer en dag då du inte är det alls :) Jag förstår hur du menar. Det är lätt att tro att att man måste vara vältränad till tusen. Din mage är ju platt dock :) Rumpan precis tvärtom, haha :)
  • Mysigast
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:17:45 följande:
    "du" Drömmer. Vi som inte hänger i denna tråd 24/7 får det riktigt bökigt när vi skall hålla på och bläddra 10 sidor mellan varje bild, eftersom allt därimellan bara är rent OT. Det är gulligt att ni har sånt engagemang i att smickra gång på gång, men det blir bara riktigt urvattnat tillslut. Det räcker med en kommentar, jag lovar.
    Även om det är en bild-tråd måste det väl få finnas lite utrymme för insidan också?
  • Mysigast
    Beverly Marsh skrev 2015-04-23 23:05:18 följande:

Äsch för min del får du fylla tråden med hur mycket text som helst :) Står väl ingenstans i ts att man inte får prata här? ;)

Eller hur!
  • Mysigast
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:48:28 följande:
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:11:14 följande:
    Självklart inte! Kyss
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:18:54 följande:
    Ja men precis, förlåt för min lilla utsvävning! Kyss
    Syns på jobbet imorgon om inte annat
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:31:51 följande:
    Ajajaj! Förvånad

Det där var utdrag från EN sida, EN, inte två. 

Sluta försvara er sak bara för sakens skull, det blir inte mindre patetiskt för det. Tvärtom. 

En människa är aldrig bara ett skal för mig, och vill jag veta mer om personen söker jag göra det oavsett forum. Sen att du är självisk till den grad att du kallar främlingar patetiska får stå för dig. Det är inget som påverkar mitt agerande.
  • Mysigast
    Anonym (Miss K) skrev 2015-05-08 20:30:17 följande:
    Hmmmm, trodde Pilen hade patent på den posen.
    Hej du :) 
  • Mysigast
    Anonym (lips) skrev 2015-05-10 14:35:58 följande:

Bidrar med en rumpa då!

Ser riktigt härlig ut :)
  • Mysigast
    Anonym (Miss K) skrev 2015-05-10 23:07:57 följande:
    Precisera gärna vad du menar med det.
    Att den var fin :) Varför säger du så? Var har du varit? Skrev till dig häromdan.
  • Mysigast
    Anonym (Miss K) skrev 2015-05-11 11:39:56 följande:
    Förmodligen hade jag fullt upp med att gnida in min rumpa med massageolja så att den skulle blänka så där förförande som jag vet att du uppskattar det. Tyvärr glömde jag att ta en bild av den.
    Menar du det? Eller är du ironisk? Är du sur på mig?
Svar på tråden Helkroppstråden