• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Sara 2)
    Speak up skrev 2013-12-02 23:12:42 följande:
    Verkar vara på modet att posta sitt ansikte nu, så... Jag vill ju också vara lite modig.

Vissa säger att jag ser het/sexig ut. Vissa att jag ser ut som nån besatt seriemördare.
    Vad säger du? Flört
    het/sexig eller besatt seriemördare.. du är välkommen in i mitt sovrum oavsett! :P
  • Mattias39
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 06:44:02 följande:
    Här ligger jag och drar mig...

Mmmm...ser skönt ut...plats för mig där? Drömmer
  • Anton Chigurh
    GoodMangoo skrev 2013-12-03 06:21:08 följande:

Goooooooood morgon Glad!!!
    Mmm, du förnekar dig inte, Krokus, den saken är då fan så klar...shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NyttNamn
    straight arrow skrev 2013-12-03 09:11:14 följande:
    NyttNamn och Hotrod är väl norrut också vad jag förstår?
    Hotrod skrev 2013-12-03 09:37:05 följande:
    Nja Västeråstrakten är ju inte Norrland Skrattande

Haha, vad söta ni är killar!! Drömmer
    Jag förstår pilens tanke... Vet ju att för en göteborgare är större delen av sverige norrland... *S* Och V-ås är ju absolut "norrut"... 
    Har inte direkt koll, men nog skulle jag gissa på 60 mil (+?)  ännu mer norrut (än V-ås) för min del... Kyss
    Pour some sugar on me...
  • Anton Chigurh
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 06:44:02 följande:
    Här ligger jag och drar mig... phpU8kJuC83962.jpg
    Vackert, L-Fia, för i helfvete så vackert...Glad 
  • Hotrod
    NyttNamn skrev 2013-12-03 10:03:30 följande:
    Haha, vad söta ni är killar!! Drömmer
    Jag förstår pilens tanke... Vet ju att för en göteborgare är större delen av sverige norrland... *S* Och V-ås är ju absolut "norrut"... 
    Har inte direkt koll, men nog skulle jag gissa på 60 mil (+?)  ännu mer norrut (än V-ås) för min del... Kyss
    Fast dom flesta här bor i Borås Skrattande

Burnout
  • straight arrow

Haha, får vara glad för att jag skrev "norrut" och inte "Norrland"... måste tänkt på någon annan, men vem 17 då???

NyttNamn skrev 2013-12-03 10:03:30 följande:
    Hotrod skrev 2013-12-03 09:37:05 följande:
    Nja Västeråstrakten är ju inte Norrland
    Haha, vad söta ni är killar!! Jag förstår pilens tanke... Vet ju att för en göteborgare är större delen av sverige norrland... *S* Och V-ås är ju absolut "norrut"...  Har inte direkt koll, men nog skulle jag gissa på 60 mil (+?)  ännu mer norrut (än V-ås) för min del... 
    Pour some sugar on me...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Georg5567
    fialotta85 skrev 2013-12-02 16:46:29 följande:
    Ska inte de fixa buggen snart.. syns nu?
    Snygg.......kram
  • NyttNamn
    Hotrod skrev 2013-12-03 10:08:03 följande:
    Fast dom flesta här bor i Borås Skrattande

Äsch... För en norrlänning som jag är det typ samma sak som Götet! Hahah Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • Anton Chigurh
    Anonym ( ) skrev 2013-12-03 06:55:03 följande:

Du har så rätt. Därför är det bra att dina bröst syns på olika ställen på internet.
    1