Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

Snyggt Pausa!!

• FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 08:55:34 följande:

Men varför tror du att alla har samma smak som du? Alla killar vill inte ha en kvinna som visar upp sig naken för vem som helst. Handlar väl om lite djupare saker än yta?
    Om du vill ha mer än yta, varför hänger du i en tråd där yta är det mesta som syns?

Du kanske borde söka på nåt annat forum, helt enkelt. Du slipper se det du uppenbarligen störs av, och vi kan fortsätta visa upp oss hur mycket vi VILL, utan en massa tråkmånsar.
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 09:28:45 följande:

Ja, nu var det ju inte jag som skrev det men ni måste väl förstå att det finns killar som gillar andra typer av tjejer? Det är ju ändå bara max tio killar som skriver här och "bekräftar"?
    Tror du att vi är dumma i huvudet, eller? Obestämd Klart vi förstår det!

Som tur är för oss, så finns det killar som gillar oss precis som vi är. Tro mig, de finns!

• FjärilVingad73
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 09:32:57 följande:

Klart att det finns killar som gillar dig! Jag tror att du är en bra människa MEN jag förstår inte att en del män är så korttänkta att de vill ligga med alla som visar sig halvnakna. Jag förstår liksom inte hur de tänker..
    Jag tror det liggs avsevärt mycket mindre än vad snacket här ger sken av.

Det är ett visst tugg mellan oss som lärt känna varandra lite bättre, vi retas med varandra, och det trivs vi med.

Visst finns det nog killar som vill ligga men de hittar nog inte det de vill ha härinne!
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-07-11 09:45:05 följande:
    Det är klart det handlar om bekräftelse av något slag, för mig iallafall. Men jag har ingen trasig bakgrund och jag har, tro det eller ej, en man som sätter på mig precis när jag vill så där finns ingen brist heller.
    Jag gör det för jag vill och för att jag tycker om det, finns ingen annan anledning. Sen att jag tycker om att visa upp mig vet jag sticker i ögonen på en del eftersom det är fult att vilja synas.

Och det är väl inte så konstigt om man väljer att ligga med någon som visar sig halvnaken? Då vet man ju vad man får redan innan, jättesmidigt ;)
    Och egentligen, vad är det för fel med bekräftelse, undrar jag?

Jag gillar att ibland visa upp mig, kort och gott. Jag vet också att det finns killar därute som gillar rundare tjejer.
    Sen är det väl alltid trevligt att höra att nån gillar ens utseende? VEM tycker inte det?
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-07-11 09:49:52 följande:
    Fjäril: Nej exakt, inget fel alls. :)
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-07-11 09:58:32 följande:
    Please...
    kan inte ni bekräfta mig med lite... 

Jäkla läcker bakdel där, Nyfikne! Tungan ute
  • FjärilVingad73
    Anonym (steffo) skrev 2013-07-11 09:54:59 följande:

Men det har vi listat ut för längesedan, att det liggs härinne.
    Tror ni knullar på ganska bra i de slutna trådarna oavsett om man har man och barn.
    Det är ju inte för inte som vissa grabbar härinne försvarar dig (se ovan).  
    Man kanske inte ska lita på allt man hör på ett sånt här forum, just sayin´... FlörtObestämd

• FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-07-11 10:21:20 följande:
    Tack sötis

Jo, den är helt ok at sitta på. Vill du prova?Tungan ute

Självklart!
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-07-11 10:30:15 följande:
    Då ligger jag kvar och väntar :)

Gör så! Jag är där i ett nafs! Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden