• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • justnextdoor

Hej K2! Naken med bara raggisar ingen ström, knappt internet och en eld som sprakar. Låter det som het sex i solnedgång för damen?

• Sugen01

Någon tjej som vill visa litte härliga natt bilder ,behöver det nu

• Anonym (Kvinna 2)

Absolut, jag kommer med mina raggisar

justnextdoor skrev 2013-12-05 23:40:43 följande:
    Hej K2! Naken med bara raggisar ingen ström, knappt internet och en eld som sprakar. Låter det som het sex i solnedgång för damen?

• justnextdoor

Kommer du över, under, framåt, bakåt eller skickar vi romantiken? Hade varit spännande om du kunde komma om jag lyfte upp dig mot nån vägg!! ...... Öh jaha du kanske menar att du kommer.....hit?

• Anonym (Kvinna 2)

Hahaha, öö...hmmm, vet inte riktigt vad jag ska svara på dom frågorna.....hahaha, men det blir säkert bra! Eller välj du!??

justnextdoor skrev 2013-12-05 23:49:19 följande:
    Kommer du över, under, framåt, bakåt eller skickar vi romantiken? Hade varit spännande om du kunde komma om jag lyfte upp dig mot nån vägg!! ...... Öh jaha du kanske menar att du kommer.....hit?

• Nyfikne
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-05 22:47:46 följande:

Vart tog den lovande massagen vägen? smile5.gifphpIJDvnR07611.jpg

Jösses woman

Du är så vacker
  • justnextdoor

Jag valde innan jag skrev redan haha så kom hit nu

• Sugen01
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-06 00:32:59 följande:
    enbart raggisar  

Sexigt. . Mera kort tack
  • Speak up