• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-08 12:17:11 följande:
    "Angel" hälsar också och säger att han uppskattar dina ny-upplagda bilder högt! Solig
    Han säger också att hade han bara kunnat närvara så hade du behövt känna dig lite osäker..! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Osäker...? Låter ju lite lockande, men utveckla gärna!
  • Speak up
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 12:26:57 följande:
    Osäker...? Låter ju lite lockande, men utveckla gärna!
    Ja nu vet ju inte jag mycket om den här "Angel"... Är han nån slags vampyr tro? För han säger något i stil med att han gärna skulle "ge dig lekfulla kärleks-bett" och sen... "dricka ur dig". SkämsSkämsSkäms
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 11:22:02 följande:
    Matilda, du är vacker som en huldra... SoligHjärta Så skön. {#emotions_dlg.flower}
    Speak up skrev 2013-12-08 11:24:24 följande:
    Dessa UNDERBARA bröst, sötnos!!! SkämsHjärtaHjärta
    Nu må du tro att det kittlar i den här unge mannens alla fingertoppar + tunga! Tungan ute Hmn, skulle de ha något emot att bli sugna på..? Oskyldig
    Awwhh, tack så mycket heting!SoligHjärta De skulle absolut inte ha något emot lite sällskap nej...OskyldigAlltid för digFlörtHjärta

Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-08 12:32:12 följande:
    Awwhh, tack så mycket heting!SoligHjärta De skulle absolut inte ha något emot lite sällskap nej...OskyldigAlltid för digFlörtHjärta

Aaaawh... Skäms{#emotions_dlg.flower} Nu rodnar jag här, Matilda! Iiiihh...
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-08 12:29:16 följande:
    Ja nu vet ju inte jag mycket om den här "Angel"... Är han nån slags vampyr tro? För han säger något i stil med att han gärna skulle "ge dig lekfulla kärleks-bett" och sen... "dricka ur dig". SkämsSkämsSkäms
    Hehe, måste ha lett i fem minuter efter att ha läst! Tror jag hellre skulle låta SU "dricka ur mig" än Angel faktiskt.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-08 12:36:22 följande:
    Aaaawh... Skäms{#emotions_dlg.flower} Nu rodnar jag här, Matilda! Iiiihh...
    Det skulle jag vilja se...sånt får det att pirra i magen på mig, hihi{#emotions_dlg.flower}GladHjärta
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 12:42:07 följande:
    Hehe, måste ha lett i fem minuter efter att ha läst! Tror jag hellre skulle låta SU "dricka ur mig" än Angel faktiskt.
    Åh, haha... Jag ska hälsa Angel att han är väldigt duktig på att få dig att le. Det kommer han att gilla. Skrattande
    *Sväljer igen och tränger bort några snabba inre syner* Skäms Nu vet ju inte jag riktigt vad den där Angel menade när han skrev så, men jag vet i alla fall hur SU skulle tolka det..! Skäms
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-08 12:45:41 följande:
    Det skulle jag vilja se...sånt får det att pirra i magen på mig, hihi{#emotions_dlg.flower}GladHjärta
    Thihi! Jag vet sötnosen. Oskyldig Jag vet.*Fniss* {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-08 10:13:52 följande:

Kanske behöver pussas dom också?

Sen undrar jag om du inte kan ta en likadan bild till. Men håll i kameran med båda händerna. Det är liiite suddigt nu. smile5.gif
    Oj, missade ju dig! Pussar, ja tack! Fast suddig bild, det var det fräckaste!
  • Matildet
    Lennart Alstermo skrev 2013-12-08 03:45:27 följande:
    Vad har du för hårfärg? 

Nej en bild till, snälla
    Mörkbrunt, med lite inslag av rött iFlört
    Liberatated skrev 2013-12-08 06:58:36 följande:
    Mmm vilka fina du har
    Tackar LiberSolig
    Abso-fucking-lutely.