• Smastor

Helkroppstråden

Anonym (Jenny) skrev 2016-06-10 21:15:29 följande:
    God kväll och trevlig helg! :)

Absolut :D
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-06-10 17:46:25 följande:

Va det mums det hette? ;)

Ha ha ja det var ju det! ;)Meen nu blev man så där sugen på tuttgos igen;)[/quote]Vilken go bild!! :)

[/quote]Tack så mycket allihopa! Puss![/quote]

Du är en mums :D
  • Smastor

[quote=76705671][quote-nick]justme79 skrev 2016-06-12 16:43:57 följande:[/quote-nick][/quote] Mumsigt :D

• Smastor
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-14 14:54:31 följande:

Räcker det inte med att publicera bilder i en av bildtrådarna? Det är ju samma följeslagare som fyller båda trådarna med efterföljande kommentarer. Känns lite tjatigt att ständigt läsa samma personer kommentera samma bröst och röv på mer eller mindre samma sätt i alla trådarna. Jag bara undrar.

Gäller för övrigt alla andra som också spammar alla bildtrådarna med samma bilder . Jag lovar, det är samma personer som tittar i alla trådarna.

Visa pattarna eller var tyst ;)
  • Smastor
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-06-14 19:30:19 följande:

Ett annat tips är att inte limma på varenda tjej i tråden då flickor gärna vill känna sig utvalda och uppvaktade specifikt, inte att bli utsatts för ett massutskick av meningslösa floskler...

Vissa fiskar med nät andra med metspö :p finns även dom som fiskar utan krok ;)
  • Smastor
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-14 20:11:53 följande:
    Helt enig. Det är just de här tjatiga flosklerna som gör att trådens(arnas) kvalitet sjunkit på sista tiden. Samma personer som skriver samma saker till alla bilder. Skärpning tack!

Ska försöka bättra mig :D ska limma på varannan, skriva fina uppsatser om huden jag får se ;) puss på dig din gamle sure
  • Smastor
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-14 21:01:18 följande:
    Jag är ju högst tveksam till att du ska lyckas, men hoppas kan man ju alltid. Har svårt att se hur det skulle kunna bli värre iallafall.

Därför jag la ribban så lågt ;) men skönt att det inte kan bli värre! Har vi ju ändå ett rätt hyfsat utgångsläge :D tur ditt gnäll håller stil, undrar vad du är för deppig typ som återkommer hit?
  • Smastor
    Neol skrev 2016-06-16 16:58:19 följande:

Försvara mig mot vadå?? Det är mot mina principer att plocka fram batongen om jag inte upplever ett reelt hot. Har inte märkt av mer än möjligen avlägset surr från någon liten mygga.

Hur går det själv med din batong förresten?? Eller skall jag kalla den trollstav?

Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 17:31:09 följande:

Det tycker jag absolut! Du o din tandborste?? Får nog sålla mig till Påven o Mrs i den här frågan!

Fegis! :p du fegade ur.. Gick ut i kalsonger och tandborste beväpnad... Men inget Quexet någonstans :( så jag tar strider hej vilt tandborstbeväpnad i kallingar :D
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 17:30:18 följande:

Du kan få en Magnum. (mandel)

Tar en tuttifrutti istället :D
Svar på tråden Helkroppstråden