• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • jjj333

[quote=71920317][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:06:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Alltså vilken bild! Riktigt fin ;)

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 09:33:12 följande:
    PPP- vet att den bara finns i 10 upplagor men jag kan nog fixa fram ett ex om du vill .

Aktiv kvinna det där...gärna vore snällt...ska jag komma förbi ikväll...då kan ju du passa på att visa mig dom där nya trosorna?
  • GoodMangoo

Vill inte verka oförskämd PPP men dom där hudfärgade mormorstrosorna du skickade och vill att jag skulle fotografera mig i kändes inte heeeelt 100 måste jag erkännaObestämdFlört.

• GoodMangoo
    jjj333 skrev 2013-12-11 10:03:12 följande:
    [quote=71920317][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:06:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Alltså vilken bild! Riktigt fin ;)

Inte lika färgsprakande som din bild men, men Drömmer!
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 10:06:30 följande:
    Vill inte verka oförskämd PPP men dom där hudfärgade mormorstrosorna du skickade och vill att jag skulle fotografera mig i kändes inte heeeelt 100 måste jag erkänna.

Ledsen men du har blandat ihop mig med någon annan...skitsamma då får väl du gå utan då när jag kommer...inte dig emot om jag känner dig rätt!
  • jjj333
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 10:08:28 följande:

Inte lika färgsprakande som din bild men, men Drömmer!
    Nej det förstås.. Men vilken het kropp du har.. Man skulle ju vilja ligga bredvid där ;)
  • Anonym (lurkerfia)

Jättefina bilder, Speak up. Lika fin kropp som du har vackert ansikte (för det har du! Jag vet inte om män tar det som en komplimang dock?). Tack för att du visade!

• Anonym (?? 3)

finns de ingen tråd för att visa kukar? får man göra de här kanske?

• Fenina
    Anonym (?? 3) skrev 2013-12-11 10:25:53 följande:
    finns de ingen tråd för att visa kukar? får man göra de här kanske?
    "får och får". Du kan ju alltid visa, sen anmäler någon det och därefter förlorar du din anonymitet en vecka eller något och bilden tas bort. 

Vart blev det av vackra K2 tro...grävde hon för djupt och inte kom upp igen?