Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 15:49:32 följande:
    Bara för att det är fredag så får ni två bakdelsbilder av mig

[quote=71686196][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 15:49:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Hmm vet inte vilken jag ska välja, tycker dom ser lika underbara ut båda, jag måste nog komma och känna för att kunna göra ett bra val! Supersexigt glömde jag klämma in och att jag är nog fortfarande lite kär i dig!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 17:18:36 följande:
    Hmm vet inte vilken jag ska välja, tycker dom ser lika underbara ut båda, jag måste nog komma och känna för att kunna göra ett bra val! Supersexigt glömde jag klämma in och att jag är nog fortfarande lite kär i dig!

Kan vara svårt det där att ligga i valet o kvalet du får chansa! Puss![/quote]

Haha luriga fröken förtrollar mig som vanligt med sin charm, ja måste jag ta en bak nu blir det första. Varför? Första bästa!:X Sa jag att jag är lite små kär i dig?
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 17:36:35 följande:
    Haha luriga fröken förtrollar mig som vanligt med sin charm, ja måste jag ta en bak nu blir det första. Varför? Första bästa!:X Sa jag att jag är lite små kär i dig?

Haha! Härliga PPP!! Är du? Nu rodnar jag igen [/quote]

Haha tänk för att jag är det, vem blir inte det av en sådan underbar tjej!:X Rodnar nawww, du är bra söt du!<3

[quote=71688330][quote-nick]mepetite skrev 2013-11-15 19:47:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Mepetite, görsnygg du var på din avtar, riktigt iögonfallande!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 20:00:08 följande:
    Lägger mig väl här på sängen och inväntar fler sexiga fredagsbilder

Seriously baby something smells like smoke and it's me, you are so freaking hot so you have set me on fire!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 20:17:28 följande:
    Oj börjar du till och med skriva engelska kanske ska posta lite mer bilder för att se vilket språk som kommer sen?

Haha, drömmen hade varit att kunnat dra av en salva på franska eller spanska men tyvärr så räcker inte min språkkunskaper till det, kan skriva på dialekt men är nog inte så sexigt! Postat på iaf men snälla ställ inte till med någon utpressning!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 20:25:47 följande:
    Några requests?

Japp du hemma hos mig nu tack! Annars så dina bröst är galet underbara så...!
    irongarden skrev 2013-11-15 20:28:07 följande:
    Ska vi köra något tema under helgen? Rött? Bakifrån? Med leksak...?

Brandbil med eld i baken?
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-15 20:52:27 följande:
    Lite fredagsfräck idag tror jag allt

Dax och ladda tror jag! Alltså härliga fröken Ensam, du gör mig glad lycklig mer kär och galen! Nu måste jag stänga av datorn för en stund jag pallar inte av att se dig ensam! Puss på dig du vackra människa!

Letar tittar och spejar men vart FAN tog den där bilden vägen lillajag som du jag skulle hålla koll efter? . Kanske latmasken parkerade sig i soffan över natten och fortfarande har jeansen på?

Svar på tråden Helkroppstråden