• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:50:23 följande:
    Tsss... Nu får du bestämma dig, katten! Flört Men, men.. för mig får du gärna vara blond. Inte mig emot! Oskyldig Jag kan fantisera ändå.
    Tur! Då ändrar jag inte på frisörtiden på torsdag, låter slingor stå kvar på agendan :)

Men nog har jag varit mörkhårig förr. Så helt off var du inte!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    vonKatt skrev 2013-12-15 22:50:53 följande:
    Kanske det ...väcker sanningen inspiration så bearbetar man hjärnan lite för så kanske det kan bli som på riktigt...eller så man ville att det skulle ha varit!

Du får berätta imorn hur det gick! Och är det för busigt så rekommenderar jag brevduva, det är troligare att jag får läsa än härinne där det modifieras friskt om ämnet sladdar för mkt åt nåt håll [/quote]

Haha...vi säger så...ett tips...vill du att jag verkligen ska ha något åt dig att sätta klorna i...går det att skicka duvan redan nu med något som distraherade lamheten i drömmarna!
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-12-15 22:52:58 följande:
    Tur! Då ändrar jag inte på frisörtiden på torsdag, låter slingor stå kvar på agendan :)
    Men nog har jag varit mörkhårig förr. Så helt off var du inte!
    Hehe, nej tack, inga radikala hår-ändringar bara för min skull! Flört Keep being blonde!
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:56:47 följande:
    Hehe, nej tack, inga radikala hår-ändringar bara för min skull! Flört Keep being blonde!
    Lovar!
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 22:56:34 följande:

Du får berätta imorn hur det gick! Och är det för busigt så rekommenderar jag brevduva, det är troligare att jag får läsa än härinne där det modifieras friskt om ämnet sladdar för mkt åt nåt håll
    Haha...vi säger så...ett tips...vill du att jag verkligen ska ha något åt dig att sätta klorna i...går det att skicka duvan redan nu med något som distraherade lamheten i drömmarna! smile2.gif[/quote]Hmmmm..... Grejen är att jag känner mig osäker på var duvan ska skickas ://

Jag kanske vet, men är inte helt hundra.
  • Speak up
    vonKatt skrev 2013-12-15 22:58:48 följande:
    Lovar!
    Tackar! Skrattande Däremot får du mer än gärna fortsätta att posta läckra bilder!! SoligTungan ute
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    vonKatt skrev 2013-12-15 23:00:00 följande:
    Haha...vi säger så...ett tips...vill du att jag verkligen ska ha något åt dig att sätta klorna i...går det att skicka duvan redan nu med något som distraherade lamheten i drömmarna!

Hmmmm..... Grejen är att jag känner mig osäker på var duvan ska skickas ://

Jag kanske vet, men är inte helt hundra.[/quote]

Haha! Katten har humor...och är grym!
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 23:01:01 följande:
    Tackar! Skrattande Däremot får du mer än gärna fortsätta att posta läckra bilder!! SoligTungan ute
    Lovar det också!

Men ikväll räcker det va?
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-15 22:32:24 följande:
    Mmmh... Mer ... salt kanske? Flört
    Du "känner" ju mig, jag är full av överraskningar. Kan bli en "goodiebag" fylld med olika grejerSolig
    Fast det får bli...imorgon...kanskeOskyldig
    Abso-fucking-lutely.
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 23:02:48 följande:

Hmmmm..... Grejen är att jag känner mig osäker på var duvan ska skickas ://

Jag kanske vet, men är inte helt hundra.
    Haha! smile2.gif Katten har humor...och är grym! smile5.gif[/quote]Dessutom brukar jag äta duvor till frukost! Så den kanske inte hinner flyga iväg innan den blir något läckert på min spis!