Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-10-30 10:47:16 följande:
    Mmm precis... Måste springa ner på stan och köpa några som jag kan plocka fram när jag är riktigt kåt. De glider så skönt över mitt bröst... och när det verkligen hettar till så får man sånt underbart smisk av dem...Tyst...

Inte att förglömma känslan av att klämma in härligheten i det lilla innerfacket eller mellan knäppetTungan ute. En av dem jag har i min ägo är dessutom i svart lack.... riktigt nice Tyst.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-30 10:54:17 följande:
    Mmmm är den till salu?? Jag hade en riktigt elak en för ett tag sen där jag fastnade med förhuden i blixtlåset. Jag skämdes lite när jag fick be skomakaren om hjälp. Innerfacket låter skönt!!
    Till rätt pris.. visst Skål!!
    Blixtlås är dock INTE att rekomendera  *host... jävla amatör* Flört  
  • GoodMangoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-30 10:59:05 följande:
    En sida av Noel vi inte hade en aaaaaaaaaaaaning om. Han är inte så manlig som jag trodde... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Den karln slutar iofs ALDRIG att förvåna mig Drömmer.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-30 11:05:38 följande:
    Jag vet...jag var ung och naiv...Men den såg så fin ut där den låg i Chanelhyllan med sitt fögyllda blixtlås och den glimmande axelkedjan. Fick sälja den på blocket med en bit av min förhud kvar i blixtlåset. Sa till köparen att det var en bit av väskans äkthetsbevis som fastnat i blixtlåset....
    Haha *asg*.... det var jag som köpte den Cool.... en av mina nya favoriter faktiskt.
    Kolla in lite senare idag så lovar jag att bjuda dig på ett kollage av väskorFlört
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-10-30 11:09:35 följande:

Stackars NOEL, han kommer få en stroke av ngt sånt...så...var försiktig är du snäll... ;)
    Eller så kommer det gå för pojkvasken Skrattande
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:10:10 följande:
    Fan NOEL, med tanke på attiraljerna du skickade med väskan, så borde du sålt den här på FL. Och inte Blocket.

Du hade fått det tiodubbla här. Minst. 
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-30 11:17:32 följande:
    Vadå manlig?? Finns det något kvinnligare än kuvertväskor? Hade väl varit värre om jag tände på en motorsåg?? 

Skönt att höra.....tror jag...

Haha jag tyckte väl att det var något bekant över dig... Ohh så trevligt... Glöm inte att posa med dem då sexy haha.... Det blir extra hett när de hänger på din axel.... Kyss

Föredrar att knipa fast dom under armen men jag ska försöka få till något bra.... lovar Glad.
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:17:33 följande:
    Sedär, NOEL, vad var det jag sa. Om du kan tänka dig offra lite mer förhud, så köper jag in en ny väska, sen gör du ditt.....ja, och sen, tar jag hand om försäljningen efteråt, och så delar vi på vinsten.

Låter det som en schysst deal ???

Haha... affärsman ut i fingerspetsarnaCool.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-30 11:23:35 följande:
    Nej tror det är lugnt..Kollade hjärtat förra veckan och det skall tåla ganska extrema påfrestningar, så det är nog risk att andra vitala delar ger sig innan hjärtat i så fall...

Fan du har sinne för affärer Anton!! Borde såklart rådfrågat dig innan. 

Det kan du ge dig på...om och om igen... Du kommer dränera mig...

Vi kan gnida oss tillsammans.... Låter som att jag hittat min själsfrände i denna fetish!

Så ung och orörd men ändå så insiktsfull Flört.
  • GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-10-30 11:31:18 följande:
    Nja...i mitt fall var det snarare det faktum att väskans biprodukter hade tagit mig närmare än kuk än vad jag varit på....evigheter....än själva "väsk"gnidandet i sig. Men känner du att det skulle kunna vara en acceptabel överenskommelse, så kan jag skicka min favorit till dig, så gnider du lite, skickar tillbaka, så gnider jag....skickar tillbaka....and so on?
    Teoretiskt sätt skulle vi nog kunna få till en trippel-gnidning om jag skickar den väskan jag köpt av NOEL till dig och "gör mitt" innanDrömmer.
  • GoodMangoo
    NOEL75 skrev 2013-10-30 11:44:52 följande:
    Som ett kedjebrev fast kedjeväska.... Ett skepp kommer lastat med ...hmm.... Kan föreställa mig hur den väskan luktar när den slutligen när mig haha...Här snackar vi värdeskapande.

Mmmm....det ser trevligt ut! Slutade det lika bra som sist?

Luktar Förvånad?? Här snackar vi "en doft av {#emotions_dlg.flower}" !!
Svar på tråden Helkroppstråden