Du klickar på trädet och klistrar in url...
Dock så måste bilden vara öppen, dvs för dem i din adressbok eller för allmänheten annars blir den inte med. Url hittar du under dina bilder till höger.
Ha så kul!
Nej, bilden måste inte vara öppen för någon. Du kan välja "Bara jag" under vem bilden ska synas för. Den syns i pm:et sedan ändå, men inte någon annanstans.
Bara jag så har jag ett otal gånger varit med om att den blir som en liten tom kvadrat bara!
Ska vi prova?
Anonym (Kaponjär) skrev 2014-05-09 15:23:07 följande:
Bara jag så har jag ett otal gånger varit med om att den blir som en liten tom kvadrat bara!
Ska vi prova?
Dress skrev 2014-05-09 15:27:25 följande:
I dare you!
Jag får be om ursäkt, jag hade fel då bliden blir visad iaf...
Så Dress hade rätt och nu förutsätter jag att i hennes lyckorus över detta tar och postar något riktigt....riktigt....riktigt...
Ööö...haktappande bild!
Anonym (Miss poepie) skrev 2014-05-10 15:03:20 följande:
TACK -nu ligger jag ju ner så då blir magen automatiskt plattare...fast utan att låta "skrytig" är jag nöjd med min kropp trots två graviditeter...
Haha, ja är inte helt bakom heller!
Gillar verkligen det du visar och du ska vara nöjd...riktigt härlig kropp, hoppas att det resterande innanmätet är lika!
Igår var det en person som tyckte att våra bilder blir så lika eftersom vi mest fotar i sängen eller spegeln. Han saknade inslag från naturen eller offentliga miljöer... Så här en bild från mig på tåget (toan). Fler som antar utmaningen? ;)
Och trevlig lördag allihop!
Haha...det trodde jag inte!
Wow Dress...nu har du slagit nya höjder...vilken härlig bild, vilken härlig kvinna...!
Hatten av!