Inlägg från: blomkrukan01 |Visa alla inlägg
  • blomkrukan01

Helkroppstråden

Anonym (Solar) skrev 2014-08-31 22:53:56 följande:
    God natt på er.
    Å jag säger god morgon! Vackert ;)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-09-01 07:54:09 följande:
    Godmorgon från jobbhissen:)
    Well god morgon sexy ;)
    goaskalice skrev 2014-09-01 08:11:31 följande:

God morgon alla som inte är hmm

Bomber i världsklass ;)
    Anonym skrev 2014-09-01 08:14:16 följande:
    Ja Hmm var verkligen het på gröten i tråden i helgen, får hoppas att HEN hittar något annat att roa sig med

Synd på en så härlig bild
    Mmm eller hur! Jag som bara låg och försökte ta på mig kallsongerna  Cool

• blomkrukan01
    Mandiisen skrev 2014-09-01 12:07:57 följande:

Back on track

Fin tjej ;)
  • blomkrukan01

Jaha då ska vi se om även denna bild uppfattas som en sexuell handling. Man vet ju aldrig var andras gräns för sex går uppenbarligen ;)

• blomkrukan01
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-09-01 13:50:01 följande:

Haha, jag la upp en nästan helt påklädd bild som blev anmäld, så antar att din ryker snart:) glad att jag hann se den först om det nu blir så ^^

Ajdå...antar att min då går under kategorin hårdporr och jag har att vänta mig veckor av avstängning. Ses igen närmare nyår då ;)
  • blomkrukan01

Tack alla härliga för kommentarerna.

Nyvaken du vet vad som rör sig i mitt huvud men säg inte det högt är du snäll. Någon kanske blir svettig och måste anmäla då ;-P

Pilen vi är fler här inne som kan jämnställas med rena rama sexuella orgien :D (tycker mig höra en viss hmmm explodera av överhettning någonstans)

• blomkrukan01
    NyttNamn skrev 2014-09-01 15:47:34 följande:
    Om inte annat så förflyttar sig all tankeverksamhet till önskningar om sexuella handlingar!!  Ha ha  

Alla ska vi falla offer för moralens väktare i denna tråd, förr eller senare - ingen slipper undan  
    Detsamma du ;)
  • blomkrukan01
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-01 15:57:47 följande:
    God eftermiddag.
    Men hej där :D mums
    Så bra att du lyckades med bilden ;)
  • blomkrukan01
    NyttNamn skrev 2014-09-01 16:01:47 följande:
    NN levererar som vanligt! 
    För att understryka min uppfattning av bilden och slippa dess borttagning: du håller i brösten för att kontrollera deras storlek för att bestämma om du behöver köpa ny bh eller inte. Dvs bilden har inget med sex att göra ;)
  • blomkrukan01
    Doctor Why skrev 2014-09-01 16:07:18 följande:

Jag blir jävligt kåt av era sexiga bilder Skäms

Det är kanske inte så många som är villiga att erkänna detta, men det gör jag.

Shhhhhhshhh inte så högt Tyst
  • blomkrukan01

Eftersom ni tjejer postat så mycket fint och dessutom lite nya ansikten får ni en till bild av mig. Repris dock så ni som sett förut och inte vill se igen får väl bläddra förbi lite snabbt ;)

Svar på tråden Helkroppstråden