• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-12-16 10:21:39 följande:

Du känns som en kille med båda fötterna på jorden, stark och stabil så roligt att kunna rubba dig liiiite iafFlört.
    Fortsätt gärna med det Mangoo....du vet ju att det bara ska en bild på dig för att göra det.....(du vet var jag bor här på FL ;)
  • Liberatated

Hmm!!!

Vad är det för idioter som kommer in med anonyma och falska identiteter? Ställer frågan, har de verkligen inget bättre för sig än att hoppa på individer och påpeka hur fula och värdelösa de är?

Vem bryr som någon är smal, spinkig, mullig fet, kort eller lång??

Det är väl underbart att vi är olika eller är det eftersträvande att skapa ett nytt jugend ideal?

Just sayin!!!!

• Dress
    Liberatated skrev 2013-12-16 08:45:15 följande:
    Mums så snygg
    Right back at ya' Flört
  • Liberatated
    Dress skrev 2013-12-16 10:30:18 följande:
    Right back at ya' Flört
    Känns sandlådenivå under vissa timmar på dygnet, men det är klart jante och avund är våra starkaste kort i vardags Svea rike
  • Dress
    swed38gbg skrev 2013-12-16 08:47:30 följande:
    Mmmm..vilken fin start på dagen det blev! Superfina bröst å brötvårtor...kan nästa känna hur det kännas att fp känna å smaka på dem =) Sexig mage å kropp...lova du postar meer =)
    Får man önska sig en bakifrånbild på alla 4 med svank, i små små trosor? =)
    Kram
    Önska sig får man. Får väl se vad tomten kommer med Flört
  • Dress
    Liberatated skrev 2013-12-16 10:34:02 följande:
    Känns sandlådenivå under vissa timmar på dygnet, men det är klart jante och avund är våra starkaste kort i vardags Svea rike
    What?
  • straight arrow

Supersnyggt!

Dress skrev 2013-12-16 08:29:58 följande:

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Liberatated
    Dress skrev 2013-12-16 10:47:14 följande:
    What?
    Va fan

Det hamnade i fel skroll

I guess min tel är past tense
  • NyttNamn

Go' förmiddag! Ja faktiskt... Solig

Tar några reprisbilder, så får alla haters tycka vad f*n de vill... KyssSkål
    Ha en fin dag alla! 

Pour some sugar on me...
  • Hojtar
    Dress skrev 2013-12-16 08:29:58 följande:
    Mmm... riktigt snyggt... FlörtKyss