• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 09:11:20 följande:phpBCFBSr20388.jpg
    Ah, citera var det ju..
    Du har en för jävla grann röv, Lonely....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-12-18 01:30:27 följande:
    Citerar denna med
    Och du har ett för jävla grant framparti, Matilde...shiny.gif

• Borkason
    GoodMangoo skrev 2013-12-18 11:14:11 följande:

Du är väldigt het :)
  • Hunters Gaze

Du är så läcker !
  • Anton Chigurh

Fan va snygg du är, Krokussleigh.gif
  • Anonym (Jane Doe)

Ja, man har ju hört om sexiga golvläggare men det är ju uppenbart att det också finns sexiga golvliggare. 

• GoodMangoo
    Borkason skrev 2013-12-18 11:16:28 följande:
    Du är väldigt het :)

Hunters Gaze skrev 2013-12-18 11:17:26 följande:
    Du är så läcker !

Anton Chigurh skrev 2013-12-18 11:22:06 följande:
    Fan va snygg du är, Krokus. sleigh.gif

Det värmer att höra........ tack godingar Kyss!
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-18 11:28:28 följande:
    Ja, man har ju hört om sexiga golvläggare men det är ju uppenbart att det också finns sexiga golvliggare. 
    Haha rapp som vanligt... me like Skål!!
  • Yra
    straight arrow skrev 2013-12-18 10:48:22 följande:
    God förmiddag på er!
    dör lite.. (varje gång jag ser dina bilder, även om jag inte skriver det) Glad 
  • Zack

Jag kan inte se bilden, men baserat på erfarenhet så är jag övertygad om att du var lika vacker/sexig/läcker som du alltid är på dina bilder KyssFlört