• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • mepetite
    Anton Chigurh skrev 2013-12-21 16:43:19 följande:
    Du är så snygg, Petite, så helsikes grann, det är synd och skam att du postar så sällan, du är en riktig, riktigt vacker kvinna...Glad
    tack, Anton =D Jag hinner inte med så mycket längre. Vart har alla andra tagit vägen?
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-12-21 16:54:39 följande:
    Din midja, ÄlsklingHjärta...dina bröst, dina axlar...dina ARMAR...du ÄR perfektionen personifierad.

Å så är du min...blowkiss

Du känner igen bilden nedan eftersom det ju faktiskt är din, men den tål postas i tråden, förvisso har jag lovar en opublicerad tomtebild, men jag tror DAMERNA nöjer sig med denna så länge, för även en påklädd Anton är ju en vacker Anton.

Hehecool.gif

"lovat"
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    mepetite skrev 2013-12-21 17:11:21 följande:
    tack, Anton =D Jag hinner inte med så mycket längre.

Vart har alla andra tagit vägen?
    Så lite så, Petite, du förtjänar det så väl...Solig

...å alla som inte är här i tråden, där dom egt borde vara, dom är förmodligen i Norrland och jagar älg.
  • ander25k
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-21 10:28:43 följande:

Känner mig stark i dag...Flört
    Mer sådana bilder tack .

Mina axlar och biceps

• Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-12-21 17:22:07 följande:
    Mer sådana bilder tack .

Mina axlar och biceps

För jävla tjusigt, Anders...Skål
  • Borkason
    ander25k skrev 2013-12-21 17:22:07 följande:
    Mer sådana bilder tack .

Mina axlar och biceps

Imponerande :)
  • Anonym (Fröken C)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-20 22:43:49 följande:

Hmmm...vänta lite, charmen rattas in...bizzz bizzz! smile5.gif

Åhhh Fröken C som fick mig av hennes första bild att le...Åhhh Fröken C som fick mig av din andra bild bara viljan mer av dig se! smile5.gif
    Detta måste såklart belönas ;)
  • Anonym (Fröken C)

Tyvärr fungerar det inte att ladda upp kort just nu från min telefon.... :/

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Fröken C) skrev 2013-12-21 17:46:30 följande:
    Tyvärr fungerar det inte att ladda upp kort just nu från min telefon.... :/

Haha...inboxa mig det då!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-21 17:07:27 följande:
    Haha...vad är det jag hör! Har du mjuknat? Hur har du då tänkt att jag ska kunna få reda på vad du gillar och inte?

Jag gillar lite sånt och mycket sånt och så ska vi inte glömma lite av det där och absolut gillar jag sånt....sa jag att jag gillar lite sånt också? Hahah...nu vet du [/quote]

Haha...då är det bara att köra på då! Lätt som en plätt när man vet vad man håller på med!