Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 17:55:22 följande:
Fördom och förutfattad mening är väldigt snarlikt och användes nog mest som utfyllnad i det du skriver. Har aldrig skrivit att ni inte ska pyssla med ert onanerande till latte-mammor som flashar röven mellan blöjbyte, fortsätt mer än gärna med det om det ger er något, det enda som jag frågat från början, är vad som driver en vuxen människa till att vilja sukta denna form utav bekräftelse och uppmärksamhet? Är det så ni såg era mammor när ni växte upp? Isåfall har jag ju inget att säga emot, kanske jag som fick en konstig uppväxt som inte hade föräldrar som suktade uppmärksamhet och bekräftelse från allt och alla och absolut inte genom att klä av sig. Men det är klart, alla har inte välutbildade intelligenta och smarta föräldrar, så jag förstår att inte alla fått denna form utav uppfostran än mer att flasha ut sig är det enda möjliga för att få lite uppmärksamhet, så fortsätt med det nu små kisse katter så ska jag hålla helg.
OM någon i din närhet, exempelvis din mamma, suktade efter uppmärksamhet och bekräftelse på det vis som visar sig här så inte fan visar hon det för dig i alla fall....
Du vet inte ett skit om vad andra suktar efter, eftersom de inte talar om det för dig, undantagen är ytterst få.
Din mamma, syster, arbetskollega eller annan som du inte tror det om kanske döljer sig bakom någon av profilerna eller anonyma som visar upp sig här eller någon annanstans.