Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 06:17:17 följande:

Gäääsp... Tidig morgon smile5.gifphpxtSl1J83924.jpg

Syns den nu?
  • Anonym (Ensam..)
    Mulåsnan skrev 2013-11-28 06:42:47 följande:

Oh, jaa. Å den var till mej! Gu sa finer dö smile5.gif
    Hehe, tack! Och Varsågod!
  • Anonym (Ensam..)

Dåligt drag på tråden idag. Jag offrar mig väl i vanlig ordning

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-28 11:11:09 följande:

Dåligt drag på tråden idag. Jag offrar mig väl i vanlig ordning smile5.gifphpeSU5K608766.jpg

Verkar inte fungera som det ska med bilderna idag!
  • Anonym (Ensam..)
    Chipstern skrev 2013-11-28 11:16:21 följande:
    Men vilken grymt sexig bild. :)
    och helt plötsligt gick tempen upp med flera grader :) Riktigt snygga underkläder måste jag säga..men du följer inte klädkoden med matchande underkläder :P
    Neej... Jag tycker om att gå mot

Strömmen lite
  • Anonym (Ensam..)
    engdahl skrev 2013-11-28 11:37:05 följande:

Du är inbjudande och åtråvärd i vanlig ordning - tack för att du aldrig gör oss besviken, Ensam. :)
    Måste ju hålla min plats på tronen
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-28 12:12:43 följande:

Ååååå denna Ensam hon kan charma med sin närvaro...vad vill PPP...jo...komma trevande börjades vid vaderna med fjäderlätta kyssar med mina läppar arbeta mig systematiskt upp längs dom där underbara benen...då i linje på insidan...stanna till i knävecken för att kittla lite med tungan...fortsätta mot troskanten och...! smile5.gif Din kropp är min kyrka och du får mig att be till gudarna om nåd...nåd att få släppa ut denna förbannade jävla kåthet på din sexiga kropp! smile5.gif
    PPP.ditt sätt att skriva, får mig att vilja köpa alla dina noveller om du skulle få för dig att skriva några du är underbar!
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2013-11-28 12:14:56 följande:
    Du är trådens barmhärtige samarit....och en väldigt vacker och sexig sådan Ensam ;).
    Det är jag det tack Zack!!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-28 12:21:17 följande:

Tack käraste Ensam...tyvärr använder jag inte papper och penna utan använder mina fingrar som penna och någons kropp som bok.! smile5.gif
    Det funkar det med!

Tror du min kropp skulle kunna fungera som bok?
  • Anonym (Ensam..)
    engdahl skrev 2013-11-28 13:35:48 följande:
    Jag är konstnär och skulle använda din kropp som min duk...Ensam i mjukt ljus skulle den heta... ;)

Jag skulle måla både hårt och mjukt, använda hela din kropp, ibland skulle jag bli tvungen att väta min tunga på målarduken för att känna av inneboende fuktnivå, mina fingrar skulle glida längs duken och arbeta in färgen i duken...

;)
    Oj oj. Det lät minst sagt spännande.. Och hett . Men kan inte lova att jag ligger/sitter/står still
Svar på tråden Helkroppstråden