• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kvinna 2)
    Liberatated skrev 2013-12-27 15:58:56 följande:
    Du snygga nymf

Tack
  • Anonym (Kvinna 2)
    straight arrow skrev 2013-12-27 16:01:12 följande:
    God kväll på er!

God väldig kväll på dig
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

[quote=72055751][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-27 15:49:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Lager K2 har bra sortiment på hyllan! Sanslöst vacker på varenda bild du lägger upp!

• Liberatated
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-27 16:06:51 följande:

Tack smile5.gif
    Så lite så
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-27 16:16:06 följande:
    [quote=72055751][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-27 15:49:43 följande:[/quote-nick]

Lager K2 har bra sortiment på hyllan! Sanslöst vacker på varenda bild du lägger upp! [/quote]

Åååå, tack det fanns ett lager med allt från fötter till ..... lite allt möjligt
  • Mysigast
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-26 09:07:42 följande:

Det kändes ju lite "det här har jag hört förut" så ja, något speciellt är det...men kan inte riktigt sätta fingret på vad

Jaså
    Jaa, skojar du? Jag älskar att få ta hand om en fin rumpa! Smeka och massera... Smiska om hon gillar det. Inte lika viktigt dock, det härliga är att just få känna på rumpan :) Gärna först med tights på, eller en riktigt snäv kjol... Sen i string och sist naken... Ge dig njutning med mina varma, mjuka, lena händer och olja.... Med en sådan underbar rumpa hade du med största sannolikhet fått känna något hårt och ordentligt grovt mot dig underifrån... 
  • Matildet

Har bestämt mig för att lämna denna tråd ett tag. Tror inte någon sörjer så jättemycket över det dock...Flört
    Är inte helt omöjligt att jag tittar in om några månader dock. 
    Min sista bild for now:

Ha det så gott alla!
    Abso-fucking-lutely.
  • mrme

Nej ju . Jag lova att du kommer att bli saknad av mig .

Matildet skrev 2013-12-27 16:29:32 följande:
    Har bestämt mig för att lämna denna tråd ett tag. Tror inte någon sörjer så jättemycket över det dock...

Min sista bild for now:Ha det så gott alla!

• sören lindkvist
    Har bestämt mig för att lämna denna tråd ett tag. Tror inte någon sörjer så jättemycket över det dock...Flört
    Min sista bild for now:

Ha det så gott alla!
    Fin som vanligtFlört  Tråkigt att höra ja kommer sakna dig iallafall!  Hoppasdu hittar tillbakaGlad Ha det gött Sören.
  • Liberatated

Min sista bild for now:

Ha det så gott alla!
    Abso-fucking-lutely.
    Varför??, dina bilder är en fröjd