Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Dessutom så ser jag fan inte min egen bild heller. Kom det ens med en bild eller glömde jag den?? :-S

• HäckHäxan
    killen skrev 2015-10-03 15:36:54 följande:

Bilden kom med. Är inte din hårfärg typ kastanj :p

Är inte det mörkare verkligen mer rödbrun och mörk. Tänker på hur hur hårfärgsförpackningarna ser ut.
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:47:00 följande:
    Är inte det mörkare verkligen mer rödbrun och mörk. Tänker på hur hur hårfärgsförpackningarna ser ut.
    En kastanj.
  • HäckHäxan

Ytterligare en och den ser ju mer ut som mitt hår än de andra. De andre ser däremot ut som mitt vinterhår alltså rödbruna verkligen.

• HäckHäxan
    killen skrev 2015-10-03 16:33:56 följande:
    De va den färgen man syftar på :) koppar är väl ljusare :p
    Ja koppar är nog ljusare med det finns ju mörkare koppar också. Googlade lite och det enda jag hittar som definierar kastanj är egentligen det här på bilden. Meningen där en brun nyans av röd. så jag har väl kastanjfärgat hår då och det borde ju fortfarande gå under titeln rött hår då. Haha
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 00:36:24 följande:
    Kan inte svara på hårfärgsfrågan... Men jag måste ju säga att du har en vansinnigt fin katt! Solig
    Tackar ja hon är rätt söt den rackaren. Håller med dig där. Har bara haft henne sen december förra året i december och nu håller jag på och skall försöka introducera en katt till hemma som bor i badrummet för ovanstående vackra dam vill absolut slakta den andra kattan så till den grad att hon faktiskt lyckats öppna badrumsdörren en gång så den måste jag låsa utifrån haha. Nå det löser sig hoppas jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 00:38:54 följande:

Lugnt här ikväll (som vanligt en lördag ) men jag tänkte ändå önska er en trevlig helg o berätta att jag INTE kommer gå ur sängen innan måndag morgon!  

Åh vilken bild. Helt ljuvlig <3
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 12:06:46 följande:
    Haha, okej då har du lite att göra med andra ord! Flört Hoppas att prinsessan snart accepterar att hon måste dela dig med en till! Solig
    Tack för komplimang... Skäms rodnar ju lite här hemma!
    Joohann skrev 2015-10-04 01:34:18 följande:Tack desamma.....härligt bild :)

Slit inte ut sängen nu....
    Tack, ska försöka låta bli!Kyss
    Anonym (Oops) skrev 2015-10-04 11:06:33 följande:

Lets rack em up ladies

NICE! Skrattande

Ja man får hoppas på det. Men det brukar lösa sig jag har aldrig misslyckats innan med att para ihop djur men någon gång skall väl vara den första också kanske.

Är helt säker på att du är vacker som faen när du rodnar. Så sug åt dig tycket alltid dina bilder är så stilfulla och ibland får jag lust att ha dig som modell och fota för jag får så många visioner i skallen hahah. Tror esteten slår igenom i mig ibland.

Nå ha en skön söndag!
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-10-04 11:07:15 följande:
    Vackra qvinna
    Jag håller med dig. Hon är absolut vacker. Tur vi får njuta av ögongodiset
  • HäckHäxan
    Grandios skrev 2015-10-04 13:58:40 följande:
    Haha - mobil snurrar runt allt

Trodde jag gav dig komplimangen
    Aha nå det är ju inte jag på bilden så men tack ändå

Ha en fin söndag nu.
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 15:23:45 följande:
    Oj, hur svarar man på en sån fin komplimang mer än att rodna ännu mer?! Skäms

Jag har aldrig parat ihop något djur i hela mitt liv, skulle inte änns kunna få en vandrande pinne att överleva hemma hos mig! Men eftersom du verkar vara en fena på det kommer det nog inte bli några problem! Solig

Haha, inte nog med att jag är värdelös på djur (men dom verkar älska mig?), min estetiska sida är totalt obefintlig, så allt som har med heminredning överlämnar jag med varm hand till min underbara sambo, som istället är riktigt grym på det. 

Önskar dig en underbar söndag! {#emotions_dlg.flower}
    Rodnaden är tack nog

Haha fan jag har haft hundratals vandrande pinnar hemma. De två jag köpte för 50 öre som barn råkade visst lägga massor av ägg som kläcktes. Vi hittade vandrande pinnar länge här och var min mamma var måttligt road alltså. Vi till och med flyttade och fick med oss vandrande pinnar till nya lägenheten.

Jag är värdelös på inredning jag också hade gladeligen överlämnat det till någon annan. Jag bryr mig helt enkelt inte om ifall saker passar ihop eller matchar alls, är helt stillös på riktigt.

Min estetiska del är mer konst och form, foton älskar jag, jag är däremot värdelös på att förstå mig på kameror men älskar att fota haha. Har fotat en del vänner alltså erotiskt/ sensuellt med till kalender med årstider men även privata collage och album som var gåva till vännens partner, förra året hjälpte jag en vän att fota som en adventskalender där hon varje dag skickade en bild till sin älskare. Riktigt roligt hade vi iaf.

Och en bild för att låtsas att jag inte är helt jävla OT just nu. Trött söndagshäxa!
  • HäckHäxan
    EFF skrev 2015-10-05 21:32:02 följande:
    Men, nu är jag inte med...du ligger naken på sängen, på mage dessutom, sexiga skor som inte direkt skvallrar om att du är på väg till Konsum. En fantastisk kropp. Stämningen går som sagt att känna på håll. Å ni funderar på vilken film ni ska se.... Jag skulle å det bestämdaste klippa av alla tänkbara sladdar till TVn och nöjt konstatera att "vi får nog hitta på nåt annat ikväll"
    Haha precis min tanke. Jag hade bara ops fan jag tror katten bitit av kabeln sorry no can do movie ikväll och typ kastat mig över min partner ja typ så.
  • HäckHäxan
    EFF skrev 2015-10-05 23:05:21 följande:
    Precis så, partner först. Sen film. Annars hade i varje fall jag haft skapligt svårt att följa handlingen....
    Ja kan erkänna rakt av att jag hade inte kunnat följa handlingen alls. Jag går all in för vad jag gör oavsett in jag har sex eller ser på film. All in det är min melodi.
  • HäckHäxan
    söt pojkspoling skrev 2015-10-16 15:36:54 följande:

Får man visa kuken här eller blir det liv då?

Du blir bara anmäld då eftersom det är emot regelverket oavsett hur många medlemmar som skulle kunna uppskatta det.
Svar på tråden Helkroppstråden