• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Pöket)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-29 21:27:57 följande:
    Jag tyckte jag passande så bra där smile5.gif utgången för alla blev ju mer än tillfredsställande..

Men okej, då ska jag göra de moves som du gjorde smile5.gif
    Bra där! Vi kan ju turas om. Det ultimata är ju om Liber är i mitten, så vi kan ta hand om honom
  • Liberatated
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-29 21:27:57 följande:
    Jag tyckte jag passande så bra där smile5.gif utgången för alla blev ju mer än tillfredsställande..

Men okej, då ska jag göra de moves som du gjorde smile5.gif
    Someone is in heaven
  • TjabooPeople
    Movit skrev 2013-12-29 21:29:02 följande:
    Nej det tror jag inte men jag anar att det är mest män här och när en vacker kvinna skickar upp en bild så det är klart att dessa får många fina komplimanger....men det går ju även bra att ge en komplimang till en man. Är det en snygg bild så gör jag självklart det.

Nej jag får inte alltid komplimanger heller men jag känner mig inte bitter för det.....diskussionerna här är 90% av det roliga, bilderna är en bonus bara.

Jo så är det ju. Vore trevligt om vi kunde få reaktioner jämfört med de vältränade.

Och håller helt med om diskussionerna
  • Liberatated
    justnextdoor skrev 2013-12-29 21:28:07 följande:
    Det syns verkligen!
    Damn tack som fan bro!!!!
  • Liberatated
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-29 21:37:52 följande:
    Bra där! Vi kan ju turas om. Det ultimata är ju om Liber är i mitten, så vi kan ta hand om honom smile5.gif
    Och så var det hela ännu mer underbart

2 nymfer och liber viljan start

Undrar hur loppet skall gå

Jag vet ju att något kommer stå
  • TjabooPeople
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-29 21:26:27 följande:
    Jag fann bilden!

Du ser lång och stark ut! Man ska tro på sig själv i alla lägen och du verkar göra det, gillas skarpt!

Jodå, har börjat tro på mig själv. Behöver bara få ned magen några kg. Svårt att komma igång och motivera mig.

Och tack så mycket godis
  • Anonym (Ensam..)
    Liberatated skrev 2013-12-29 21:40:13 följande:
    Och så var det hela ännu mer underbart

2 nymfer och liber viljan start

Undrar hur loppet skall gå

Jag vet ju att något kommer stå smile5.gif
    Allting kan hända

Med pöket och ensam i sänga...
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-29 21:27:41 följande:
    Haha nej, nej......... jag kör dit mina saker de närmsta dagarna INNAN det bär av...... grabbarna på västkusten får göra vad de vill med mina grejer....... dit jag ska behövs inga underkläder eller "leksaker" Flört

Du får ha mig som leksak......Drömmer Liber och alla andra i Glenncity kan.........haha....jag vill se honom iförd dina......haha....Sorry Liber att jag skrattar på din bekostnad men det här som Mangoo skrev sätter min sjuka hjärna på frispel.....

Mango....nej inget behövs att ta med...inte ens passSolig
  • Liberatated
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-29 21:48:24 följande:
    Allting kan hända

Med pöket och ensam i sänga...
    Absolutely perfection
  • Anonym (Kvinna 2)
    Liberatated skrev 2013-12-29 21:03:33 följande:
    En till då

OJ OJ OJ....du vet ju vad jag tycker, men säger igen...så jädra het