• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
  • LoLs pappa
    C och A skrev 2013-01-10 16:50:52 följande:
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Badar du alltid i vita spetstrosor
    Jättevacker den med!!!
    Superefin!!!

• niceelinice
    Även om min rumpa kanske inte är lika välhängd som vissa andra skall jag ändå dela med mig. Det e ju så jag ser ut.

Du har ju svinfin rumpa!!! Och den putar ju oxå, vilket är nått jag försöker få. Mkt snyggt =)
  • Anonym (2 barn senare)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 13:23:30 följande:
    Jag tycker alldeles för många har fel tankesätt över detta med kroppars utseende. Jag tycker inte man behöver ses som vacker vare av sig själv eller andra för att i bikini/baddräkt eller annan lätt klädsel (eller naket på nudiststrand) njuta av sol, värme och vackert väder. Solig Fysisk skönhet är en bonus utanpå det och du saknar verkligen inte det sistnämnda. Glad

Nej det har du rätt i - men det underlättar att känna sig fin...
    Jag har nog vuxit litegranna på längden bara av alla fina kommentarer jag fått, av dig och flera till i denna schyssta tråd :) 
  • niceelinice
    Tom Araya skrev 2013-01-10 16:44:45 följande:
    Fast du har ju ett sjukt bra utgångsläge, du är smal, vältränad och har muskler....

Jag är ingen träningsexpert men jag skulle säga:
    fortsätt träna, i synnerhet det du själv sagt att du vill lägga på i muskler men sluta deffa (om du nu gör det medvetet eller omedvetet vet jag inte men du ser lite deffad ut) och låt dig lägga på lite även i fett, jag gissar att resultatet blir former som äger hela omgivningen...Glad

Nä, jag deffar inte och tycker inte att jag har för mycket muskler...än iaf =) Jag har fett, ni verkar bara inte se det av någon anledning ;) Jag fortsätter träna sunt och ser vart jag hamnar, märker jag att det blir för mycket så är det bara att minska ner lite på träningen =)
  • straight arrow
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:
    Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten  det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men

Klart du ska vara nöjd, det är ju jättefina kurvor jag ser, på bilden!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    hemska brösten ska de ju inte stå haha utan hemska handtagen på sidorna
  • Mattias39
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-01-10 16:49:54 följande:
    Japp, ska ordna bildbevis från sommarens bikinipremiär Cool
    Ser fram emot det... längtar redan!! Glad
    C och A...hur läckert som helst!! Du har en kanonfin rumpa och resten verkar minst lika fin...mmmm....härligt! Tack!!! Glad

Mmmmm.......Du borde vara MYCKET nöjd!!! Du har verkligen en jätte,jättefin kropp!!! Glad 
    Du ska absolut vara stolt över hela dig...både bröst och allt annat...supersnyggt!!!
  • Anonym (MrsSweetie)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:22:58 följande:
    Shit...!! TUR att jag inte såg denna igår kväll, Mrs....då hade jag inte kunnat sova utan att göra en viss sak.... Jävligt hett och sexigt!!

Jag tar det som en stor fet komplimang!! Tackar
  • Anonym (MrsSweetie)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 21:27:41 följande:
    Du har ett makalöst grant arsle, Mrs, det skall Gudarna veta, jösses alltså. Och jag är böjd att hålla med dig, angående mardrömmen som vissa kommer få i natt. Kanske drabbas även jag, vore inte så konstigt isf... Jag menar, kan någon tänka sig större vånda, större frustration, värre tortyr.....än den hemska tanken att hamna i samma hölada som dig, Mrs, och väl där så var regel nummer ett : Se, men inte röra. Och där  finns ingen regel nummer två. Här snackar vi riktig mardröm !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Haha! skrattar åt din kommentar!! Tackar så hemskt mycket för det goda betyget
Svar på tråden Helkroppstråden