• Bonnevier

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

Hur kan man vara så fin?! Skulle lätt dödat för din kropp!
  • Bonnevier
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:14 följande:
    Det du har gått upp i vikt är nog det du håller i handen Tungan ute

Väldigt fin kropp och fina tatueringar Glad 
    Åh så snällt sagt! Tusen tack. 
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:56 följande:

Man kanske ska tatuera sig någon dag Drömmer

Det tycker jag absolut du ska göra! När man väl börjar brukar man dock inte nöja sig med en, enda nackdelen är att det är en jävla dyr hobby 

Max skrev 2013-01-14 22:36:13 följande:

Tack så mycket :)

Du är oxå otroligt fin;) och jag gillar verkligen dina tatueringar.. Sexigt

Man tackar! Jag gillar oxå mina tattoos, är dock inte klar än med den delen. Det ska bli en heldel mer! (:

• Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:40:42 följande:
    Men..vad är det jag ser?? Du har ju redan en nästan likadan kropp som mig. Inte mycket som skiljer....ja du har mindre höfter än mig...och större bröst ;) Riktigt fin =)
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 
  • Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:51:21 följande:

Haha, ja verkligen olika syn ;) Pluffsig? Vart är du pluffsig nånstans? Du har ju jättefin kropp.
    Tack vad snäll du är! Din kropp är ändå min drömkropp och tack vare dina bilder har jag fått mer motivation att börja träna! Dock blir det bara hemmaträning än så länge. Så svårt att komma iväg när man har en man som jobbar mycket, 2 kids och ett hem som ska skötas. Men nån gång ska jag fan börja gå på gym, tills dess får jag träna hemma!
  • Bonnevier
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-15 17:22:29 följande:

Såg att ni efterlyste rumpor en sisådär 20 sidor bak... Blev ett dåligt kort men orka inte mixtra...
    ohh ser riktigt nice ut!
  • Bonnevier
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...
    det undrar jag också. Har ingen som helst tid eller ork på kvällarna när kidsen somnat, vilket aldrig brukar vara innan kl 21.  
  • Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-15 18:28:38 följande:

Har en 6-åring hemma, när jag har gjort hemmaträning (insanity workout) har han varit med och försökt träna med mig. Har varit en rolig grej vi gjort då träningen inte blivit för sent. Annars har jag kunnat träna efter att han har gått och sova på kvällen. När han var typ enn halvår höll jag till på gymmet då och då, det blev ju inte några superlånga pass men ca 40 minuter var han nöjd. Han låg i bilstolen och sov mesta delen av tiden, satt jag i något maskin kunde jag gunka bilstolen med foten samtidigt som jag tränade. Det mesta går, bara man vill tillräckligt mycket =)
    just ja, det skulle jag ju fråga, vad innebär insanity workuot? låter väldigt intressant.
  • Bonnevier
    Anonym (ks) skrev 2013-01-15 19:51:11 följande:

Kan väl lägga in denna då.. :)
    ohh vilken fin kropp du har! (:
Svar på tråden Helkroppstråden